۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۵۹۷۷
مدیرعامل فولاد توان‌آور آسیا:

به دنبال تحقق ظرفیت اسمی فولاد توان‌آور آسیا در چهارمحال و بختیاری هستیم

مدیرعامل فولاد توان‌آور آسیا گفت: ظرفیت اسمی این کارخانه هنوز محقق نشده و تلاش ما بر این است که به این ظرفیت برسیم.
به دنبال تحقق ظرفیت اسمی فولاد توان‌آور آسیا در چهارمحال و بختیاری هستیم
به گزارش «جهانبین نیوز»، علیرضا وکیلی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد توان‌آور آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال ۱۳۶۶ شرکت توان‌آور آسیا با مجوز لاستیک‌سازی کلید خورد و سپس به‌صورت نیمه‌تمام تا سال ۱۳۸۲ رها شد، سپس طی این سال‌ها تغییر کاربری داد و به ورق قلع‌اندود تبدیل، به این ترتیب سال ۸۸ کارخانه راه‌اندازی شد.

مدیرعامل فولاد توان‌آور آسیا اضافه کرد: در سال ۱۳۹۲ این شرکت توسط صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح خریداری و اردیبهشت امسال به فولاد مبارکه واگذار شد.

وکیلی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این کارخانه هنوز محقق نشده و تلاش ما بر این است که به این ظرفیت برسیم، افزود: نیاز کشور ۳۰۰ هزار تن است که بخشی از آن از خارج وارد می‌شود و در صورت تحقق ظرفیت اسمی این کارخانه، مشکل تا حدودی رفع می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود در تأمین مواد اولیه به دلیل تحریم‌ها یادآور شد: این بدان معنا نیست که کار متوقف شده است، چهارمحال و بختیاری پتانسیل‌های بسیاری دارد و هدف ما این است که تجربیاتمان را در زمینه فولاد در این استان پیاده‌سازی کنیم.

مدیرعامل فولاد توان‌آور آسیا گفت: مشکل اصلی در این کارخانه بحث مواد اولیه است و برای رفع آن اقدامات اولیه واردات انجام شده که از بهمن‌ماه این مشکل نیز رفع می‌شود.

وکیلی با اشاره به اینکه مشکلی برای سفارش نداریم خاطرنشان کرد: مسئولین این استان همگی اتفاق نظر بر فعال شدن واحدها را دارند و تعاملات خوبی با استان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در این کارخانه اولویت اول، نیروی انسانی بوده، چراکه خروجی کارخانه منهای پرسنل صفر است، از همین‌رو چارت سازمانی در حال بازنگری بوده و طبقه‌بندی مشاغل در دست انجام است.

مدیرعامل فولاد توان‌آور آسیا اذعان داشت: در مباحث مالی و بومی تغییری اعمال نشده و سیاست ما این است که روند قبلی استفاده شود، ما به دنبال توسعه و رشد منطقه‌ای که در آن هستیم، می‌باشیم.

وکیلی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند بیان داشت: کل ایران در سطح کلان و مزایا و امکانات استان باید دیده و نیاز صنعت تأمین شود.


انتهای خبر/۱۰۲۶ ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۷:۱۵

13 Dec 2023