۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۵۹۲۱
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

افتخار خدمت‌رسانی در جامعه افزایش یابد نه مطالبه خدمت‌

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: باید افتخار خدمت‌رسانی را در جامعه افزایش دهیم نه مطالبه خدمت‌ را، تا زمانی که مردم در نظام دینی برای تحول اقدام نکنند هیچ تحرکی ایجاد نخواهد شد.
افتخار خدمت‌رسانی در جامعه افزایش یابد نه مطالبه خدمت‌
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در آیین شکوه هجرت با هدف تجلیل از جهادگران برتر به بهانه روز دانشجو، اظهار کرد: وقتی واژه دانشجو و به صورت خاص واژه دانشجوی تعالی خواه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد، تحول خواهی را به ذهن مبادرت می‌کند که در کنار مفهوم بسیج این مهم دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به مفهوم جهاد، افزود: این مفهوم یک معانی خاص است ک خود آن یک معنای پشتیبان انسانی، اجتماعی، فرهنگی و... دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده مسئله‌ای که باعث تحرک در عملکرد بسیاری از انجمن‌های خیریه و بشردوستانه در جهان می‌شود، مفهوم نصرت است، هر کسی در مسیر حرکت الهی خدا را یاری کند، خداوند قسم خورده است که او را یاری کند.

طاهری عنوان کرد: معنای نصرت، همکاری، خدمت‌رسانی و... زمانی معنا پیدا می‌کند که در راستای جهاد باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر رویکرد صرفا از آدم به آهن باشد مفهوم جهاد نیست، مفهوم انقلاب اسلامی صرفا ساخت چند جاده، چند ساختمان و.... نیست بلکه ارزش‌هایی است این حرکت عظیم داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی در راستای انقلاب اسلامی، به عهده دانشحویان تحول خواه است.

طاهری بیان کرد: اگر توجه به ابعاد روحانی مکتب امام خمینی (ره) شد بعدهای دیگر مکتب امام نیز ظهور و بروز خواهد کرد.
وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی باید عامل حرکت جامعه باشد، نباید متحرک بلکه باید محرک باشد همانگونه که امام خمینی (ره) هم اینگونه بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید افتخار خدمت‌رسانی را در جامعه افزایش دهیم نه مطالبه خدمت‌ را، تا زمانی که مردم در نظام دینی برای تحول اقدام نکنند هیچ تحرکی ایجاد نخواهد شد.

طاهری یادآور شد: بسیج به عنوان یک حرکت مقدس فرااجتماعی باید محرک اجتماع باشد تا بتواند مشکلات اجتماعی، اقتصادی و... را حل کند.

وی افزود: لازمه اینکه بسیج دانشجویی نه به عنوان جامعه‌ای متحرک و فعال بلکه به عنوان جامعه‌ای محرک عمل کند، انعطاف است که باعث حصول موفقیت و پیروزی می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۲:۳۶

7 Dec 2023