۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۵۵۸۶۲
در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

تصویب بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور به استان ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که طبق زمان‌بندی به پروژه‌های مصوب تزریق می‌شود.
تصویب بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی
به گزارش «جهانبین نیوز»، علی شهریارپور ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال ۹۵ اعتبارات مصوب استان ۷۳۳ میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ به ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: همچنین میزان تخصیص اعتبارات چهارمحال و بختیاری از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۱ از ۵۰۰ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ شده است که سهم این سازمان ۸۶۰ میلیارد تومان بود و تاکنون ۴۹۰ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص داده شده است که باعث ایجاد تحرک خوب در پروژه‌های عمرانی استان شده است.

شهریارپور عنوان کرد: اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که طبق زمان‌بندی به پروژه‌های مصوب تزریق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت‌های ویژه استان چهارمحال و بختیاری همچون حمل و نقل ریلی، جاده، پروژه‌های گردشگری، عمرانی، زیست محیطی و...  در تخصیص و توزیع اعتبارات مدنظر قرار گرفته است.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان توانسته است بیشترین مجوز ماده ۲۳ را جذب کند، اضافه کرد: تهیه سند توسعه شهرستان کوهرنگ به عنوان یکی از دو شهرستانی که مورد تاکید رئیس جمهور بود، به انجام رسیده است.

شهریارپور بیان کرد: در حوزه آمار و اطلاعات، کار خوبی که از دو سال پیش در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، راه‌اندازی سامانه داده مکانی SDI است که هم‌اینک بسیاری از دستگاه‌ها به این سامانه متصل هستند.

وی با بیان اینکه اصلاح و بازنگری ساختاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری ازجمله جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: ۶ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان ظرفیت انجام کارهای عمرانی در این استان است که در مباحث کمی و کیفی مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی استان اشاره و تصریح کرد: حدود ۹۰۰ طرح پژوهشی در این بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده است که در اختیار پژوهشگران قرار دارد.

شهریارپور یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری توانسته است رتبه نهم سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را کسب کند.

وی افزود: مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هر گونه تغییر و تحول در مدیریت این سازمان را یکی از راه‌های پیشرفت آن می‌داند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۶:۵۷

2 Dec 2023