۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۵۵۸۶۱

برگزاری کارگاه ایده‌یابی و تولید پوستر دانش سنتی محیط زیست

کارگاه ایده یابی و تولید پوستر «دانش سنتی محیط زیست» با حضور مجتبی مجلسی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست و حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه ایده‌یابی و تولید پوستر دانش سنتی محیط زیست
به گزارش«جهانبین نیوز»، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزش حرفه‌ای طراحی پوستر با عنوان «دانش سنتی محیط زیست» ویژه هنرمندان و فعالان عرصه گرافیک استان به صورت حضوری در شهرکرد و همزمان به صورت وبینار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

احمد رضا باقری افزود: این کارگاه با تکیه بر تولید اثر برای جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست طراحی شده که فراخوان آن از سوی حوزه هنری و اداره کل محیط زیست استان به صورت سراسری منتشر شده است.

به گفته وی در این کارگاه یک روزه که یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، طراحان گرافیک استان زیر نظر مجتبی مجلسی از مدرسان گرافیک کشور با شیوه‌های ایده‌یابی و تکنیک‌های نوین اجرایی پوستر بیشتر آشنا می‌شوند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگاه حضوری در شهرکرد مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ پیامک کند.

به گزارش «جهانبین نیوز »، مجتبی مجلسی متولد ۱۳۵۷ در اصفهان است. مجلسی در حوزۀ علمیۀ اصفهان به تحصیل علوم دینی پرداخته و اکنون مدرس ایده‌پردازی در گرافیک است.

او دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی (آیه)، و مدیر هنری انتشارات آرما و گروه فرهنگی هنری مِسک است. همچنین مدیریت هنری نشریات و مجلات گوناگونی را بر عهده داشته است؛ ازجمله: دوماهنامۀ هابیل، فصلنامۀ دریچه، فصلنامۀ چراغ، و ماهنامۀ فتیان.

او همچنین دبیری جشنواره‌های گوناگونی را در کارنامه‌اش دارد؛ ازجمله: جشنوارۀ ملی پوستر رضوی، فراخوان کشوری پوستر «خط سرخ»، فراخوان کشوری پوستر تراژدی انسانی در غزه، و رویدادهای پوستر و تبلیغات شهری جشنوارۀ بین‌المللی مقاومت از دیگر فعالیت‌های هنری این هنرمند انقلابی است.

انتهای خبر/1020ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۳:۰۰

2 Dec 2023