۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۸۲۳
پاسدار رشید اسلام، روحانى شهيد علی‌اکبر رفيعى طاقانکی:

به آيه "واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا" جامه عمل بپوشانيد

به آيه "واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا" جامه عمل بپوشانيد، برادران و خواهران عزیز شما همه مسلمانيد و شیعه على (ع) هستيد، على (ع) می‌فرماید: به خدا سوگند اين‌ تفرقه شما از یکدیگر جدا و قلب را پاره‌پاره می‌کند، قلب را می‌کشد و جان انسان را می‌گیرد.
به آيه "واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا" جامه عمل بپوشانيد
به گزارش«جهانبین نیوز»، پاسدار رشید اسلام، روحانى شهيد علی‌اکبر رفيعى طاقانکی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

 «بسم‌الله الرحمن الرحيم»
ياايتهاالنفس المطمئنه ارجعى الى ربك راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى وادخلى جنتى سوره فجر.

برادران و خواهران بنده روزى در میان شما بودم ولى چنانچه مستحضريد الآن جنازه خونين من جلوى چشم شماست؛ و دقایقی ديگر مرا دفن‌ خواهيد كرد بدون اينكه ذره‌ای از مال دنيا همراه‌ داشته‌ باشم.

شما مرا تنها خواهيد گذاشت و به خانه‌هاى ‌خودخواهید رفت و آنچه در قبر همراه و همدم بنده است، عمل بنده است اميد آنكه خداوند لطفى كند و عمل نيكوئى را همدم و همراه بنده قرار دهد و الا اگر عملم بد و ناپسند باشد و مورد رضايت خداوند نباشد روز قیامت بیچاره‌ام و باید جلو اهل‌بیت عصمت و طهارت سرم را به زير بيندازم.

برادران و خواهران چند نکته‌ای را به‌عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم و دوست دارم تا آنجائى كه برايتان ميسر است به آن عمل نمایید باشد كه هميشه موردعنایت خداوند و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم حجت ابن الحسن ‌العسگرى ‌قرار بگیرید و خداوند شمارا از بهشتيان قرارداد.

توصيه اولم: آن است كه امیرالمؤمنین على (ع) به آن وصيت كرده است «اوصيكم عباد الله به تقوی الله» من شمارا به تقوى و پرهیزکاری و انجام فرایض و ترک محرمات وصيت می‌کنم، واجبات خود را مثل نماز و روزه و حج و جهاد و دیگر واجبات را به‌جا آوريد و از ترک آن‌ها دورى نمایید و از گناه و معصیت و نافرمانی خدا بپرهيزيد كه گناه نكردن آسان‌تر از توبه كردن است.

وصيت دوم: بنده اين است كه خداوند امتياز و نعمتى به شما شیعه‌ها داده كه به هيچ امت ديگر نداده است و آن اهل‌بیت حضرت رسول اكرم صلوات الله عليهم است. خدا به شما على (ع) داده، فاطمه زهرا (س) داده، امام حسن مجتبى (ع) داده، سيدالشهدا امام حسين (ع) داده، برادران و خواهران خداوند به شما خمينى فرزند پاك حسين داده، بيايد در مورد اين مرد بزرگ بيشتر مطالعه كنيد او را بيشتر بشناسيد او را در هیچ لحظه‌ای از لحظه‌ها تنها نگذاريد، به تمام اوامر او عمل نمایید چون‌که او از خود چيزى نمی‌گوید و تمام اوامر و نواحى او از آيات قرآن و احادیث اهل‌بیت سلام‌الله عليكم اتخاذشده است.

يكى از اوامر او كه نص صريح آيه و قاتلوهم حتى لاتكون فتنه است، اين است كه جنگ را تا رفع تمام فتنه‌ها از عالم و پیروزی نهايى و سقوط حزب بعث عراق ادامه دهيد. برادران و خواهران اين جنگ جنگ اسلام و کفر است ،اگر شما پيروز شويد اسلام پيروز شده است و اگر خدای‌ناکرده شما شكست بخوريد اسلام شکست‌خورده است و خوشبختانه يكايک ‌شما مسلمانيد و اسلام امانتى است در دست شما، پس بايد در حفظ آن نهايت كوشش را بكنيد و جان و مال خود را فداى اسلام كنيد چون اگر بنا است حيات وزندگى ارزش داشته باشد آن اسلام است كه به آن ارزش بخشيده است والا زندگى يك مسلمان بدون دينش چه ارزشى دارد.

بنابراین هميشه سعى كنيد تنور جبهه‌ها را گرم نگه‌دارید و جبهه‌ها را هیچ‌گاه خالى نگذاريد و به‌فرمان امام لبيك گفته و از کمک‌های نقدى و اقلام و کالا به جبهه‌ها دريغ نكنيد كه آنچه براى انسان از مال دنيا می‌ماند همان مصرف آن در چنین‌ موارد است.

لذا خوب است كه كاروانى تداركاتى از اين روستا به نام كاروان انصارالمجاهد ين طاقانک به‌سوی جبهه‌ها نبرد گسيل بدهيد وسعى كنيد كه همه در آن سهيم باشند و برای اينكه بنده هم سهمى داشته باشم حلقه نامزديم را هديه می‌کنم برويد آن را از مادرم بگيريد و با كاروان خود به جبهه بفرستيد، خداوند انشا الله اين حلقه را از بنده آنچه را كه شما كمك خواهيد كرد موردقبول خويش قرار دهد.

وصيت سوم بنده اين است كه به آيه واعتصموابحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا جامه عمل بپوشانيد، برادران و خواهران عزیز شما همه مسلمانيد و شیعه على (ع ) هستيد، على (ع ) می‌فرماید : به خدا سوگند اين ‌تفرقه شما از یکدیگر جدا و قلب را پاره‌پاره می‌کند، قلب را می‌کشد و جان انسان را می‌گیرد. اى عزيزان شما كه در دین مشتركيد، خداى شما كيست، كتاب شما قرآن يكى است، پيامبرتان حضرت محمد (ص) یکی است ‌و رهبرتان خمينى يكى است ،پس چرا خون شهيدان را فراموش کرده‌اید و چرا رسالت آن‌ها را فراموش‌ كرده‌ايد.

چگونه است كه خواسته‌های شما مختلف است، چگونه است كه این‌همه اختلاف داريد نظر بنده اين است كه اگر كارهايى كه می‌کنیم به خاطر خدا باشد و در كارها اخلاص داشته باشيم و گذشت را از صفات خود قرار دهيم و گذشت داشته باشيم و گذشت را از صفات خود قرار دهيم و گذشت داشته باشيم بسيارى از اختلافات از بین می‌رود و در آخر بگويم كه بنده با آگاهى كامل و دید و بصیرت كافى و آگاهی به اسلام و این انقلاب و رهبر عزيزم امام داشتم به جبهه رفته و جانم را دادم و اگر الآن خداوند جان ديگرى به بنده بدهد دوباره به جبهه خواهم رفت و جانم را نثار دین‌خواهم كرد چون جان دادن در اين راه از عسل‌ شيرين تراست.

والسلام عليكم و رحمه‌الله و برکاته
دعا به جان امام يادتان نرود  


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۶:۵۱

30 Nov 2023