۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۵۵۸۰۵
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

بسیج در هنگامه‌های سخت سلحشورانه از ایران دفاع می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بسیج در هنگامه‌های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت می‌کند.
بسیج در هنگامه‌های سخت سلحشورانه از ایران دفاع می‌کند
مصطفی حیدری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، بسیج را یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج در طول عمر با عزت خود، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف همچون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کمک و مساعدت در بلایای طبیعی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و امروز اهتمام جدی در پروژه‌های عمرانی و خطوط آب‌شهری و روستایی در چهارمحال‌ و بختیاری، بی‌بدیل است بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: بسیج در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

حیدری افزود:  بیان کرد: بسیج در هنگامه‌های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، ادامه داد: این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: امام خمینی (ره) آن  روز از بسیج به‌عنوان ارتش ۲۰ میلیونی نام برده است و می‌بینیم این شجره طیبه به‌خوبی پیش می‌رود  و به لطف پروردگار جایگاه خود را به‌خوبی پیدا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز شاهد صدور بسیج به سایر کشورها هستیم و مظلومان جهان با تفکری که نشات گرفته از بسیج است در مقابل زورگویان ایستاده‌اند و اجازه تضییع حق خود را به آن‌ها نمی‌دهند.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها قطار انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری حمایت مردم و همراهی بسیجیان پرتلاش از حرکت باز نمی‌ایستد و قدرتمندانه به پیش می‌رود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۴:۱۳

27 Nov 2023