کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

بسیج در هنگامه‌های سخت سلحشورانه از ایران دفاع می‌کند

3 آذر 1402 ساعت 8:38

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بسیج در هنگامه‌های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت می‌کند.


مصطفی حیدری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، بسیج را یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج در طول عمر با عزت خود، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف همچون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کمک و مساعدت در بلایای طبیعی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و امروز اهتمام جدی در پروژه‌های عمرانی و خطوط آب‌شهری و روستایی در چهارمحال‌ و بختیاری، بی‌بدیل است بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: بسیج در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

حیدری افزود:  بیان کرد: بسیج در هنگامه‌های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، ادامه داد: این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: امام خمینی (ره) آن  روز از بسیج به‌عنوان ارتش ۲۰ میلیونی نام برده است و می‌بینیم این شجره طیبه به‌خوبی پیش می‌رود  و به لطف پروردگار جایگاه خود را به‌خوبی پیدا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز شاهد صدور بسیج به سایر کشورها هستیم و مظلومان جهان با تفکری که نشات گرفته از بسیج است در مقابل زورگویان ایستاده‌اند و اجازه تضییع حق خود را به آن‌ها نمی‌دهند.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها قطار انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری حمایت مردم و همراهی بسیجیان پرتلاش از حرکت باز نمی‌ایستد و قدرتمندانه به پیش می‌رود.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55805

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55805/بسیج-هنگامه-های-سخت-سلحشورانه-ایران-دفاع-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir