۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۵۵۷۳۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

دانش آموزان با عملکرد گذشته رزمندگان آشنا شوند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: دانش آموزان باید با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.
دانش آموزان با عملکرد گذشته رزمندگان آشنا شوند
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) صبح سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری برای برنامه‌ریزی اجرای اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: تعامل بسیار خوب بین سپاه و آموزش‌وپرورش در موضوعات مختلف ازجمله؛ راهیان نور، وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت تا پایان سال، با اشاره به اهمیت این اردوها، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات شکل‌گرفته بین سپاه و آموزش‌وپرورش، این اعزام‌ها انجام می‌شود تا دانش آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس و مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند و با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.

افشین امیریان مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: سطح همکاری‌های آموزش‌وپرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی، افزود: موضوعات علمی بسیج، درس‌های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان، گفت: امیدواریم ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب‌صورت گرفته شاهد بهره‌مندی دانش آموزان از فعالیت‌های گسترده، متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

وی، خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می‌تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش آموزان ما کمک کند و اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ ۸ سال دفاع مقدس بسیار مهم است و سهم بسیار خوبی برای این موضوع بازکرده و نقش بسیار مهمی برای قائل هستیم.



انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۴:۵۳

21 Nov 2023