کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

دانش آموزان با عملکرد گذشته رزمندگان آشنا شوند

30 آبان 1402 ساعت 9:50

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: دانش آموزان باید با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) صبح سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری برای برنامه‌ریزی اجرای اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: تعامل بسیار خوب بین سپاه و آموزش‌وپرورش در موضوعات مختلف ازجمله؛ راهیان نور، وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت تا پایان سال، با اشاره به اهمیت این اردوها، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات شکل‌گرفته بین سپاه و آموزش‌وپرورش، این اعزام‌ها انجام می‌شود تا دانش آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس و مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند و با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.

افشین امیریان مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: سطح همکاری‌های آموزش‌وپرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی، افزود: موضوعات علمی بسیج، درس‌های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان، گفت: امیدواریم ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب‌صورت گرفته شاهد بهره‌مندی دانش آموزان از فعالیت‌های گسترده، متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

وی، خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می‌تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش آموزان ما کمک کند و اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ ۸ سال دفاع مقدس بسیار مهم است و سهم بسیار خوبی برای این موضوع بازکرده و نقش بسیار مهمی برای قائل هستیم.



انتهای پیام/۱۰۳۰ ج


کد مطلب: 55731

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55731/دانش-آموزان-عملکرد-گذشته-رزمندگان-آشنا-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir