۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۵۶۵۵
رئیس جمهور:

مشکل در چهارمحال و بختیاری کمبود آب نیست مدیریت منابع آب است

رئیس جمهور گفت: اینجا سخن از کمبود آب نیست بلکه سخن از مدیریت آب است، چراکه اگر درست مدیریت شود هم آب شرب و هم آب صنعت تامین می‌شود.
مشکل در چهارمحال و بختیاری کمبود آب نیست مدیریت منابع آب است
به گزارش جهانبین نیوز، آیت الله ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: موضوع طرح‌های آبرسانی در استان حالصل‌خیز و پرآبی مانند چهارمحال و بختیاری اهمیت بالایی دارد.

وی تصریح کرد: اینجا سخن از کمبود آب نیست بلکه سخن از مدیریت آب است، چراکه اگر درست مدیریت شود هم آب شرب و هم آب صنعت تامین می‌شود.

رئیس جمهور چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مردم این استان خرسندند که بخش قابل توجهی از آب‌رسانی استان حل شده و کار در آینده تکمیل می‌شود، امروز سد باباحیدر بعد از بیش از 13 سال به بهره‌برداری می‌رسد اما اگر همان سال‌ها به بهره‌برداری می‌رسید ۱۵۰ میلیادرد هزینه بود.

رئیسی یادآور شد: امروز مشکل آبی ۱۱۷ روستا در این استان حل شده است، مشکل آبی روستای لردگان نیز امروز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینجا بام ایران است و با همت وزیر مشکل ۱۱۷ روستا در حال رفع است افزود: ۱۰ هزار روستا در کشور مشکل آب‌رسانی دارند و با هدف‌گذاری در این دوره مشکل 3 هزار و 500 روستا رفع شده است.

رئیس جمهور گفت: انجام این اقدامات جز با کار جهادی و اخلاص قابل حل نیست  70 درصد طرح‌های آبرسانی در این دوره صورت گرفته و این کار با همت مسئولان و با کار جهادی صورت گرفته تا مردم به آب پایدار دسترسی داشته و آب با کیفیت در اختیارشان قرار گیرد.

رئیسی یادآور شد: رهبر انقلاب توصیه دارند در دل ملت ایجاد امید کنیم و امید در دولت یعنی کار جهادی و شبانه‌روزی و تلاش مداوم برای ایجاد امید در دل مردم.

وی خاطرنشان کرد: این استان یک هزار و 500 شهید و ۷ هزار ایثارگر دارد و مردمان مقاوم چهارمحال و بختیاری سرمایه‌های کشور هستند بنابراین نباید پروژه‌ای در این استان سالیان سال نیمه‌تمام بماند.

رئیس جمهور گفت: موضوع به سامان رسیدن طرح‌های نیمه‌تمام یا نهضت پایان طرح‌های نیمه‌تمام محور مهمی در دولت است و این نهضت باید با قوت ادامه یابد چون کاری مهم است و منجر به هدر نرفتن بودجه دولت می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۲:۲۰

16 Nov 2023