۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۵۵۶۴۵
مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

نگاه کارشناسی برای رفع مشکلات مردم در میزهای خدمت وجود دارد

مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در میز ارتباطات مردمی جهت رفع موانع و مشکلات مردم به تمام مراجعات با نگاه کارشناسی دقت می‌شود.
نگاه کارشناسی برای رفع مشکلات مردم در میزهای خدمت وجود دارد
به گزارش «جهانبین نیوز»، سید محمد میر جلیلی صبح امروز در حاشیه میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه درخواست‌های مردمی به صورت‌ کارشناسی بررسی می‌شوند تا بهترین نتیجه به مردم ارائه شود، اظهار کرد: در میز ارتباطات مردمی جهت رفع موانع و مشکلات مردم به تمام مراجعات با نگاه کارشناسی دقت می‌شود.

وی افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی و میز خدمت در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری در راستای بررسی و ارائه راهکار کارشناسی به مسائل مختلف مردم است.

مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: درخواست مردم در سامانه " سامد" ثبت و به صورت پیامکی به مراجعه کننده اطلاع رسانی می‌شود تا درخواست مراجعه کننده تا دریافت نتیجه دنبال شود.

میرجلیلی با بیان اینکه هدف از برپایی این میز پویایی سازمانی است، عنوان کرد: در وزارت صمت یک نظام جدید پاسخگویی ایجاده شده که به صورت کاملا هوشمند است و تمامی درخواست‌ها و مکاتباتی که از سامانه ۱۲۴ انجام می‌گیرد به سرعت و یکپارچه در کشور پیگیری می‌شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۰:۲۷

15 Nov 2023