۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۶۴۰
شهید علی جان سعیدی:

رزمندگان ما با رشادت‌هایی از خودشان نشان دادند ضربه‌ای مهلك بر دهان امپرياليسم زدند

ما هدفمان اين نيست كه خاكى تصرف كنيم يا به كشورى حمله بكنيم آن‌ها خودشان حمله كردند و جنگ را شروع كردند و بقول خام خودشان 3 روزه تهران را فتح خواهند كرد ولى با رشادت‌هایی كه عزيزان و رزمندگان ما از خودشان نشان دادند چنان ضربه‌ای مهلك بر دهان امپرياليسم و نوكر سرسپرده‌اش زدند که توان بلند شدن را نداشته باشد.  
رزمندگان ما با رشادت‌هایی از خودشان نشان دادند ضربه‌ای مهلك بر دهان امپرياليسم زدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،  شهید علی جان سعیدی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم: اگر یاری کنید خدا را یاری می‌کند شمارا و شمارا ثابت‌قدم می‌کند.

این‌طور استنباط می‌شود و سؤال پیش می‌آید که آیا خدا احتیاج به یاری ما دارد، خیر، بلکه ما باید دین خدا را یاری کرد ما همیشه فکر این نباشیم که بخوریم و بیاشامیم و بخوابیم و اهمیت به این زندگی ذلت‌بار بدهیم، البته این دنیا بد نیست بلکه دوست داشتن آن ذلت‌بار است من لایق آن نیستم که در برابر امت شهیدپرور ایران صحبت کنم ولی این را یک وظیفه شرعی الهی می‌دانم و احساس مسئولیت می‌کنم که به شما عزیزان بگویم که شما ادامه‌دهنده خون شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی هستید.

باسلام بر دوازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) و نائب برحقش امام امت پیر جماران موسی زمان در هم کوبنده ستمگران بت‌شکن زمان و درود بیکران بر شهدای راه حق و حقیقت از صدر اسلام تا کربلای خونین ایران که با نثار خون خویش درخت پرتوان انقلاب را پایه‌گذاری کردند و با سلام بر بنیان‌گذار مکتب توحید حضرت محمد (ص) و فرزندان معصوم ایشان و سلام بر رزمندگان پرتوان اسلام که با نثار خون خویش درخت پرتوان اسلام را پایه‌گذاری کردند و با سلام بر بنیان‌گذار مکتب توحید حضرت محمد (ص) و فرزندان معصوم ایشان و سلام بر رزمندگان پرتوان اسلام که با خروشیدن خویش در جبهه‌ها و مبارزه کردن با امیال نفسانی خود برابر جنایتکاران شرق و غرب نشان دادند که ما تا آخرین قطره خون خویش تا نابودی دشمنان اسلام این جنگ را ادامه خواهیم داد.

ما هدفمان این نیست که خاکی تصرف کنیم یا به کشوری حمله بکنیم آن‌ها خودشان حمله کردند و جنگ را شروع کردند و بقول خام خودشان 3 روزه تهران را فتح خواهند کرد ولی با رشادت‌هایی که عزیزان و رزمندگان ما از خودشان نشان دادند چنان ضربه‌ای مهلک بر دهان امپریالیسم و نوکر سرسپرده‌اش صدام خائن و خیانت‌کار که هدفش (هدف اصلی‌اش) ریشه‌کن کردن اسلام عزیز بود که به یاری خدا و امام عصر (عج) که ما هر چه داریم و دعاها و نماز شب‌های رزمندگان عزیز است که ما را به این پیروزی‌های خطیر می‌رساند و علت احیاناً کست در جنگ همان سهل‌انگاری مردم و رزمندگان است مردم و ای عزیزان من کوچک‌تر از آنم که پیامی برای شما داشته باشم.

ولی وظیفه خودم میدانم که بگویم هر چه می‌توانید این رزمندگان اسلام و امام عزیز را دعا کنید برای اینکه خیلی زیاد سود دارد همین امام عزیز بود که ما را به اینجا رساند و همین امام عزیز بود که در سال‌های قبل از جنایات شاه آگاه بود و ما در رختخواب غفلت بودیم اصلاً به این فکر نبودیم که آیا شاه خوب است و یا جنایتکار از قول عده‌ای شنیده بودم که امام در جلسه‌ای با جمعی از روحانیون نشسته بودند در آن موقع هم شاه را عده‌ای از مردم خیلی دوست داشتند نه همه بلکه آن‌هایی که آگاه بودند همیشه خار چشم و سد راه او بودند می‌گویند که شاه در این جلسه وارد شد تمام آن‌هایی که آنجا بودند جلوی آن خائن بلند شدند ولی امام عزیز ما علاوه بر اینکه بلند نشد هیچ‌گونه صحبتی هم با او نکرد از همان اول معلوم بود که سد راه شاه و اربابان آمریکائی‌اش همچون ریگان، کارتر، شاه حسین و شاه حسن و شوروی خیانت‌کار می‌باشد.

سلام بر توای حسین که مظلومانه شهید شدی. سلام بر توای وارث آدم حسین جان شما با شهادت خویش به تمام جهانیان درس شهادت را داده‌اید.

حسین جان در این ایران هم وارثان شما راه تو را ادامه داده‌اند و می‌دهند و خیلی شهید شده‌اند از خدایت بخواه که یک نظر لطفی به این ملت مظلوم بکند. آقاجان این عزیزان خیلی آرزوی دیدن حرم شمارا می‌کنند به آن‌ها اجازه ورود بده این مزدوران و این سدهای راه اسلام را از خداوند یکتا بخواهید که نابود بکند.

پدر و مادر عزیز، من راه خود را انتخاب کرده‌ام و رفته‌ام تا به جهان خواران نشان دهم که تا آخرین خون درراه اسلام دفاع می‌کنم و تا لحظه آخر مرگ ایستاده‌ام برای من ناراحت نباشید به خاطر اینکه ما از خداییم و باید به‌سوی او برگردی.

پدر جان و مادر جان از شما می‌خواهم که گریه برای من نکنید به خاطر اینکه شهید گریه دوست ندارد. اگر هم گریه می‌کنید به خاطر این گریه کنید که چرا این شخص رفت و زیادتر نماند تا به اسلام عزیز خدمت بکند هدف شما همین باشد.

بر دهان یاوه‌گویان جنایتکار منطقه بزنید و قبر مرا در هرجایی که خودتان صلاح می‌دانید قرار دهید و به شما برادران ابواسحاقی، که من کوچک‌تر از آنم که برای شما پیامی داشته باشم، اما وظیفه من است اعلام می‌کنم که جبهه‌ها را تا موقعی که جنگ هست خالی نکنید و در مسجدها که به قول امام عزیزمان که فرموده‌اند مسجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید (سنگرها را خالی نکنید).

اجتماع کنید و گوش به سخنان منافقین ضد خلق که خودشان را به‌اصطلاح مجاهدین خلق جا زده بودند که در حقیقت ضد خلق و ضد اسلام و قرآن بودند گوش ندهی برادران عزیز خیلی مواظب باشید که دشمنان اسلام در داخل ضربه خود را می‌زنند، همین‌ها بودند که حضرت علی (ع) سرور آزادگان مولای متقیان را در سنگر نماز شهید کردند و همان خوارج بودند که حضرت علی را کافر شمردند که آخر مولای ما علی به دست همین جاهلان شهید شد.

پیام من حقیر به همکلاسی‌هایم این است که با درس خواندن خودشان خودکفائی کشور عزیزمان و انقلاب اسلامی ایران را تأمین نمایند و به جنایتکاران شرق و غرب، چپی، فدائی، اقلیت و اکثریت نشان دهند که ما درصحنه هستیم و با درس خواندن خودمان پوزه خون ریزان منطقه را به خاک می‌مالیم.

(در ضمن پدر و مادر عزیز برای من پیراهن سیاه نپوشید).



انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۶:۳۶

7 Sep 2024