۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۵۵۶۲۷
رئيس مرکز رسيدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری:

اقدامات رژیم صهیونسیتی نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری استکبار است

رئيس مرکز رسيدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی قساوت قلب و خوی وحشی‌گری استکبار را نشان می‌دهد.
اقدامات رژیم صهیونسیتی نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری استکبار است
به گزارش «جهانبین نیوز»، پیش از ظهر امروز در تجمع کارکنان بیمارستان‌های هاجر و کاشانی حجت الاسلام علیرضا ملک‌محمدی اظهار کرد: شهادت ۱۱ هزار و ۳۰۰ شهید مظلوم غزه که ۵ هزار تای آن‌ها کودک و ۳ هزار نفر دیگر زن هستند نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها ۱۹۴ نفر امدادگر را شهید و ۶۱ مرکز درمانی را ویران کردند و با قساوت تمام  به هیچ کس رحم نکردند، امروز همه شما برای همدردی با فلسطینیان، امدادگران، زنان و فرزندان بی‌گناه در محل تجمع کردید تا فریاد خشم و نفرت خود را بگوش جهانیان برسانید.

ملک محمدی بیان داشت: این اقدامات رژیم صهیونیستی قساوت قلب و خوی وحشی‌گری استکبار را نشان می‌دهد قبلا باور این نبود که رژیم صهیونیستی تا این حد جنایت‌پیشه باشد اما با اتحاد مسلمانان و همان‌طور که امام راحل فرمودند می‌توان جلوی جنایات را گرفت.

وی با اشاره به سکوت کشورها در خصوص این جنایات بیان کرد: سردمداران بعضی از کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند و کشورهایی همچون مصر، اردن و ترکیه با اسراییل همکاری دارند و اگر مسیر غزه باز شود این مشکلات مرتفع می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۰:۴۳

13 Nov 2023