۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۵۵۶۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور رئیس جمهور در استان فرصت طلایی برای رفع مشکلات است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور رئیس جمهور و وزرا در استان فرصت طلایی است تا بتوان مشکلات استان را رفع کرد.
حضور رئیس جمهور در استان فرصت طلایی برای رفع مشکلات است
به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همه اقدامات و پیشرفت‌هایی که طی سال‌ها انجام گرفته، هدیه انقلاب اسلامی برای استان است اگرچه دولت سیزدهم هم تلاش‌هایی کرده و باید تلاش کنیم تا درگیر حاشیه‌ها نشویم.

وی افزود: در آستانه انتخابات هستیم لذا باید وحدت و همدلی مردمی در چهارمحال و بختیاری در این زمینه را به نمایش بگذاریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شاهد رفتار شجاعانه رئیس جمهور در دفاع از مظلومیت مردم غزه در اجلاس سران کشورهای اسلامی بودیم لذا ما هم باید همواره مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین باشیم.

حیدری عنوان کرد: سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری از آنچه که مقرر شده بود زودتر انجام می‌شود و باید استقبال خوبی از وی صورت گیرد، هر کس هر کمکی می‌تواند باید انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد سفر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تشکیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: وزاری کابینه دولت همراه سفر رئیس جمهور در استان حاضر خواهند بود و مصوبات سفر اول را پیگیری می‌کنند.

حیدری بیان کرد: سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری در فصل پاییز باعث می‌شود اعتبارات مصوب زودتر ابلاغ شود و در فصل‌های گرم بتوانیم اقدامات عمرانی و دیگر پروژه‌ها را انجام دهیم.
 
وی تاکید کرد: مدیران چهارمحال و بختیاری موانع موجود در استان را به اطلاع وزرا برسانند، همچنین تلاش می‌شود در سفر دوم ریاست جمهور اعتبارات، مجوزات و... لازم برای توسعه استان اخذ شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حضور رئیس جمهور و وزرا در استان فرصت طلایی است تا بتوان مشکلات استان را رفع کرد.

حیدری یادآور شد: قرار است چند پروژه کلان و پیشران در چهارمحال و بختیاری افتتاح شود لذا باید تلاش کنیم این افتتاحیه‌ها به صورت مردمی انجام شود همچنین زمینه دیدار مردمی با وزرا نیز باید فراهم شود.

وی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری فرصتی برای امیدآفرینی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه‌های آبرسانی در استان صرفا برای شرب است و گمانه‌زنی‌ها درخصوص اینکه برای تامین نیاز صنعت است صحیح نیست، تلاش می‌شود در قالب این پروژه‌ها نیاز آبی شهرها و روستاهای استان را تامین کنیم.

حیدری با تاکید بر اینکه پروژه‌های افتتاحی در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری باید در شأن وی باشد، گفت: ۴ هزار واحد شهری و روستایی و ۱۲ هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری نیز آماده واگذاری است.

وی افزود: به تعداد کافی کاربر در نظر گرفته شود تا در قالب طرح سامد به درخواست‌های مردم پاسخ بدهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نگاه رئیس جمهور این است که ناترازی‌ها در استان‌ها رفع شود و تلاش می‌کند در مناطق محروم حضور یافته و مشکلات را رفع کند.

حیدری عنوان کرد: نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری هشت پله سقوط کرده و صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری نیز ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۳:۵۸

13 Nov 2023