۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۵۵۵۷۵
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

خدمت بسیجی‌وار به عشایر از ابتدای انقلاب تاکنون

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در جامعه عشایر کسانی هستند که بسیجی‌وار و به‌صورت خودجوش از ابتدای انقلاب خدمت می‌کنند.
خدمت بسیجی‌وار به عشایر از ابتدای انقلاب تاکنون
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد محمودی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نام مقدسی است که از زمان انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل پنج آذر 1358 روز بسیج مستضعفین نام‌گذاری شد.

وی تصریح کرد: در واقع بسیج خلاصه و خاصه اتحاد و اراده مسلمانان است و هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول دوره انقلاب اسلامی، خصوصا در دوران جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جامعه عشایر کسانی هستند که بسیجی‌وار و به‌صورت خودجوش از ابتدای انقلاب خدمت می‌کنند و این حضور همچنان با بصیرت ادامه دارد.

محمودی اضافه کرد: برنامه‌های محوری در هفته بسیج شامل دیدار سران و ریش‌سفیدان طوایف عشایر کل استان با استاندار، بحث اردوهای جهادی در مناطق عشایری بازفت، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها و مرکز استان و راه‌اندازی نمایشگاه در محل پارک علم و فناوری استان هستند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۹:۳۹

8 Nov 2023