۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۵۵۵۷۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

20 آبان آخرین فرصت نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه، چهاردهم آبان‌ماه تا روز شنبه بیستم آبان به مدت هفت روز فرصت ثبت نام دارند.
20 آبان آخرین فرصت نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری
محسن حسین میرزایی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: هم‌زمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را هم داریم.

وی تصریح کرد: متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه، چهاردهم آبان‌ماه تا روز شنبه بیستم آبان به مدت هفت روز فرصت ثبت نام دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ساعت هشت صبح تا 18 داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه کنند و این مراجعه حتما باید توسط خود داوطلب یا نماینده‌ای که به‌صورت مکتوب و رسمی معرفی می‌شود باشد.

حسین‌میرزایی مدارک مورد نیاز در مراکز ثبت‌نام را اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل مدرک حوزوی سطح چهار و عکس سه در چهار هستند.

وی یادآور شد: همچنین پرسشنامه‌ای باید در محل ثبت‌نام تکمیل شود، چهارمحال و بختیاری برای مجلس خبرگان رهبری یک کرسی در مجلس دارد و متقاضیان می‌توانند به فرمانداری شهرستان شهرکرد، وزارت کشور یا فرمانداری شهرستان قم برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تا پایان روز سوم نام‌نویسی که روز سه‌شنبه بود برای حوزه انتخابیه این استان یک نفر ثبت‌نام کرد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۸:۵۱

8 Nov 2023