۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۵۵۳۱
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

تأمین سلامت انتخابات هدف ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری هدف ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان را تأمین سلامت و امنیت انتخابات در سایه حضور پرشور مردم عنوان کرد.
تأمین سلامت انتخابات هدف ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد رزم صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای رسالت ذاتی خود برای پیشگیری و مقابله با جرائم، با مجرمان و متخلفان انتخاباتی قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند.

وی افزود: پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی چهارمحال و بختیاری در راستای بند 2 اصل 156 قانون اساسی و مصوبات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این ستاد بنا بر اهداف و سیاست‌های دستگاه قضا به تکالیف قانونی خود برای برگزاری انتخابات امن و سالم عمل کرده و بستر لازم را برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات فراهم می‌آورد.

رزم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که انتخابات را موجب تقویت امنیت و منافع ملی دانسته اند، عنوان کرد: انتخابات موجب اقتدار نظام و تأمین منافع ملی کشور است و تجلی بخش این امر مهم مشارکت حداکثری مردم است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم با امانت داری، رعایت اصل بی‌طرفی و زمینه‌سازی رقابت سالم در انتخابات، فرامین مقام معظم رهبری را برای این امر مهم و سرنوشت ساز محقق سازیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۸:۵۵

5 Nov 2023