۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۵۵۰۹
شهردار شهرکرد خبر داد:

پایان آذرماه آخرین فرصت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه

شهردار شهرکرد گفت: مالکان حداکثرمی‌توانند تا فرصت تعیین شده در قانون (پایان آذرماه سال جاری)، نسبت به پیگیری جهت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه و عوارض اقدام نمایند.
پایان آذرماه آخرین فرصت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک ماه بیشتر فرصت برای استفاده از بند "ت" تبصره 6 قانون بودجه باقی نمانده است، اظهارکرد: مالکان حداکثر می‌توانند تا فرصت تعیین شده در قانون (پایان آذرماه سال جاری)، نسبت به پیگیری جهت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه و عوارض اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از واریز عوارض نقدی جریمه به حساب شهرداری حکم قلع و قمع صادر شده توسط کمیسیون ماده صد لغو می‌شود، افزود: واریز عوارض صدور پروانه در این قانون مشمول هیچگونه تخفیفاتی نمی‌شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در این قانون بندت تبصره 6  آمده است که چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته بر خلاف اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی باشد و استانداردهای لازم در آن رعایت نشده و استحکام بنا توسط شهرداری تایید نشود و یا تجاوز به معابر شهر و یا املاک مجاور و یا پیشامدگی داشته باشد و یا تغییر کاربری باغات و فضای سبز صورت گرفته باشد حکم صادره توسط کمیسیون لازم الاجراست.

واحدیان ادامه داد: همچنین چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته برخلاف مفاد پروانه یا بدون پروانه ساختمانی بوده اما از نظر اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی تایید شود، پس از احراز مالکیت، رأی قلع بنا به پرداخت جریمه و عوارض براساس نرخ روز تبدیل می‌شود.

وی گفت: تعدادی از مالکین در منطقه یک و دود مراجعه نموده و تعیین تکلیف شدند اما آن دسته از مالکانی که تاکنون مراجعه ننموده‌اند، می‌توانند تا یک ماه آینده از فرصت باقی مانده بهره‌مند شوند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۰:۵۳

4 Nov 2023