۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۵۵۴۵۵
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

رزمایش خدمت‌رسانی به عشایر منطقه بازفت آغاز شد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: رزمایش مشترک سازمان جهاد کشاورزی، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) وادارات مرتبط با جامعه عشایری برای ارائه خدمات به منطقه بازفت استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
رزمایش خدمت‌رسانی به عشایر منطقه بازفت آغاز شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری صبح سه شنبه در آیین بدرقه گروه‌های جهادی به منطقه بازفت استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آیه شریفه 35 از سوره مبارکه مائده؛ «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ» اظهار کرد: اقدام شما گروه‌های جهادی مصداق مجاهدت درراه خداست.

وی، افزود: حضور میدانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که راه اصلی و راه مبارزه با آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی را خدمت‌رسانی به مردم و نهضت خدمت‌رسانی عنوان فرمودند.

افضلی، ادامه داد: یکی از راه‌های صدور انقلاب هم خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم است. دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم است و این اقدام جهادی شما باعث امیدواری مردم به‌نظام، مسئولین و خدمت‌گزاران خودشان می‌شود و بر اساس این آیه شریفه یکی از راه‌های رسیدن به تقواست.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را یادآوری کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه اضمحلال قرارگرفته است.

علی اصغر ایزدی مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) هم در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی به منطقه بازفت، گفت: این رزمایش تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و در 3 بخش فرهنگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

 ایزدی، افزود: در بخش فرهنگی، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا همراه با حضور جهادگران در گلزار شهدای بازفت و سرکشی از خانواده شهدا و اجرای برنامه‌های جهاد تبیین ویژه اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در مدارس شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی، گفت: توزیع 60 بسته معیشتی، توزیع 160 کیسه آرد، توزیع 7 تن خوراک دام برای احشام عشایر، توزیع 2 تن میوه، توزیع البسه، کیف و کفش و لوازم‌التحریر، فرش و موکت و لوازم‌خانگی و ... در دستور کار شرکت‌کنندگان در این رزمایش محرومیت‌زدایی است.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی و همچنین ارائه خدمت در زمینهٔ‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای حمایت از عشایر منطقه بازفت در این رزمایش است.

وی در پایان، خبر داد: جهادگران با 20 دستگاه خودرو برای حضور در منطقه عشایری بازفت با بدرقه مسئولین و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اعزام شدند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۴:۴۲

31 Oct 2023