۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۵۵۴۲۰
شهردار شهرکرد:

تحویل بودجه ادامه کار شهرداری در منظریه را تسهیل می‌کند

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری همه اقدامات خدماتی را در منظریه آغاز کرده است اما قدرت ما زمانی خواهد بود که بودجه را تحویل بگیریم.
تحویل بودجه ادامه کار شهرداری در منظریه را تسهیل می‌کند
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جلسه حل مشکلات منظریه اظهار کرد: سال گذشته 200 میلیارد تومان برای حل مشکلات این محله‌ها مصوب شد که باید در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بتواند مشکلات را برطرف کند، همچنین با این مصوبه تیم کارشناسی شهرداری و راه و شهرسازی تشکیل و در نهایت تفاهم‌نامه منعقد شد.
 
وی افزود: منابع مالی این تفاهم‌نامه مشخص و بنا بر این شد که راه و شهرسازی زمینی به ارزش 200 میلیارد تومان به شهرداری تحویل دهد، که این امر هنوز محقق نشده است.
 
شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه کاربری زمین‌ها باید مشخص شود که تا حدودی صورت گرفته اضافه کرد: در محلات منظریه کار شروع شده و برای آن که زمان از دست نرود بخش‌هایی از کار را استحصال کردیم که همه این اقدامات با تجهیزات و ادوات امانی و با کمک شورای شهر رقم خورد است.
 
واحدیان با بیان اینکه زیرسازی آسفالت‌ این محله توسط شهرداری انجام شده است و زیرسازی بسیاری از محله‌ها را شروع کردیم خاطرنشان کرد: کانال برای هدایت آب‌های سطحی و کاشت فضای سبز ورودی بلوار امام علی و تپه نورالشهدای منظریه انجام شده است.
 
شهردار شهرکرد در خصوص احداث پارک در منظریه گفت: برای احداث پارک، اصلاح فضای سبز انجام شده است و در این راستا کار پارک چهارراه ایرانسل را در دستور کار قرار دادیم، طراحی این پارک فارغ از بودجه مصوبه سفر ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: شهرداری همه اقدامات خدماتی را آغاز کرده است اما قدرت ما زمانی خواهد بود که بودجه را تحویل بگیریم.
 
شهردار شهرکرد اضافه کرد: عملیات‌های اجرایی به میرآباد و منظریه سوق داده شده است و کار به صورتی انجام می‌شود که اتلاف هزینه نداشته باشیم با انجام زیرساخت‌ها تا عید یک نهضت آسفالت در منظریه اتفاق می‌افتد.
 
واحدیان با اشاره به اهمیت ساماندهی سگ‌های بلا صاحب در منظریه ادامه داد: اطراف منظریه محیط باز و به طبع ورود سگ‌های بلاصاحب بیشتر است، همچنین وجود سگ‌های ‌نگهبان در کارگاه‌های منظریه باعث می‌شود سگ در آن محدود بیشتر باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در خصوص جمع‌آوری سگ‌ها در منظریه درگیری‌ها بالا است اما این موضوع باید بیش از پیش مدنظر باشد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۵:۵۰

29 Oct 2023