۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۵۵۴۰۶
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد مطرح شد:

امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده است

امام جمعه شهرکرد گفت: اسرائیلی‌ها حتی با کمک آمریکا و کشورهای اروپایی هم نمی‌توانند روی پای خود بایستند، امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن‌ها تحسین‌برانگیز است.
امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: ایجاد تفرقه در جامعه از مصادیق بی‌تقوایی است و آیات و روایات بسیاری در این زمینه وجود دارد، دریکی از مناطق کشور جمعیت کمی در مقام تصاحب جایگاه هستند که امید است این مسائل در استان وجود نداشته باشد زیرا این‌گونه کارها اوج بی‌تقوایی است، البته توصیه قرآن کریم و اسلام وحدت و به‌هم‌پیوستگی اجتماعات است که باید موردتوجه قرار گیرد، از طرفی شیاطین این عالم در کمین هستند تا افراد را متفرق و آن‌ها را از صراط مستقیم جدا کنند.
 
وی، افزود: جنایات صهیونیست‌ها در منطقه غزه امروز در اوج مظلومیت خود به سر می‌برد، مردم غزه در شرایطی قرار دارند که مدام ساختمان‌ها بر سر آن‌ها تخریب و مقابل چشمان زنان و فرزندان کشته می‌شوند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین، بیان کرد: مردم غزه از همه امکانات محروم‌اند، متأسفانه جهان بی‌وجدان استکبار نه‌تنها نظاره‌گر است بلکه حمایت می‌کند و مقصر اصلی آن آمریکای جنایتکار ایست، می‌توان گفت آمریکا هرکجا حضور دارد جنایت آفریده که قطعاً این فرزند نامشروع خود را در حال مرگ می‌بینند، شاید برای زنده نگه‌داشتن به کمک اسرائیل آمده باشد اما این مسئله شدنی نیست.
 
وی ضمن بیان اینکه صهیونیست‌ها هرگز نمی‌توانند روی پای خود بایستند، خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها حتی با کمک آمریکا و کشورهای اروپایی هم نمی‌توانند روی پای خود بایستند، امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن‌ها تحسین‌برانگیز است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، گفت: باوجود همه مصائب، مردم غزه مقتدرانه ایستاده‌اند که لازم است کشورهای اسلامی از آن‌ها درس عبرت بگیرند.
 
وی، گفت: مقاومت هنوز وارد جنگ نشده و در حال دفاع از خود هستند، اگر روزی آمریکایی‌ها عرصه را به‌جایی برسانند که وارد جنگ شوند قطعاً چند ماه بیش‌تر دوام نمی‌آورند که لازم است حمایت‌ها و کمک‌های معنوی و مادی انجام شود، البته شاهد کمک‌های مادی با اعلام آمادگی از سوی هلال‌احمر هستیم که امید است کمک‌ها جمع‌آوری و به دست مردم مظلوم غزه رسانده شود.
 
امام‌جمعه شهرکرد همچنین با اشاره سالروز شهادت حسین فهمیده و روز دانش‌آموز و بسیج دانش‌آموزی، بیان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله الگوی عجیبی برای نوجوانان و جوانان است. شهید فهمیده نوجوانی است که باتدبیر، شجاعت و ایمان در این مسیر قدم برداشت.

وی، افزود: از منظر امام راحل (ره) شهید فهمیده رهبر نامیده شد. گرچه از این نمونه نوجوانان کم نبودند، امروزه دانش‌آموزان با نگاه ایمانی تحصیل می‌کنند که برای قرارگیری آن‌ها در جایگاه خود، مسئولیت آموزش‌وپرورش بسیار سنگین است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان استانی بیش‌تر به شهرستان فلارد توجه کنند، توسعه بیمارستان ۲۲ تختخوابی با کمک وزیر بهداشت باید در آن منطقه انجام و اقداماتی ازجمله گازرسانی به ۱۵ روستای کم برخوردار تازه تأسیس امامزاده حسن در حال انجام است که برای رفع مشکلات مردم آن شهرستان حمایت و کمک همه دستگاه‌ها لازم است.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۰۸:۱۶

27 Oct 2023