۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۳۹۴
معلم شهید خداداد مسیبی:

میلیون‌ها خروشنده حسینی برای مکتب خمینی بسازید

آن پاکانی که در روبروی شما نشسته‌اند گیرندگان پیام حسین هستند. شمارا به همان رسالتتان قسم آن‌چنان بجنبید که در آینده بسیار نزدیک میلیون‌ها خروشنده حسینی برای مکتب خمینی بسازید. چون این مکتب به حسینی نیازمند است.
میلیون‌ها خروشنده حسینی برای مکتب خمینی بسازید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، معلم شهید خداداد مسیبی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

رسالت معلم از زبان شهید خداداد مسیبی
إن الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدو فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله والله غفور رحیم. سوره بقره آیه 217

این بنده حقیر در درگاه خدای رحمان و رحیم کوچک‌تر از آنم که شما امت فداکار را رعیتی کنم اما چند خواهش از شما دارم. خواهشی از برادران و خواهران معلم خوددارم، برادران و خواهران، رسالت بزرگی بر عهده شماست، بدانید اینک که به کلاس تدریس می‌روید چنان تصور کنید که ذره‌ذره جسم آن کلاس را بااستخوان‌های شهدای اسلام ساخته‌اند و تمامی خطوط کتاب‌ها را با خون مقدسشان نوشته‌اند.

آن پاکانی که در روبروی شما نشسته‌اند گیرندگان پیام حسین هستند. شمارا به همان رسالتتان قسم آن‌چنان بجنبید که در آینده بسیار نزدیک میلیون‌ها خروشنده حسینی برای مکتب خمینی بسازید. چون این مکتب به حسینی نیازمند است.

خواهشی از جوانان و جوانمردان شجاع دارم، خودتان را بسازید و آماده نبرد مستقیم با شیاطین و کفار باشید و بدانید که ستون‌های کاخ‌های اصلی کفار در شمال این کشور الهی و شیطان بزرگ در آن‌سوی دنیا شکسته است و بر آن‌ها بتازید و از ظواهر آن‌ها نهراسید که این‌ها همه تارهای لرزان عنکبوتی هستند و بر آن‌ها بتازید و این غاصبان را از زمین خدا بیرون رانید که وارثان اصلی زمین شمایید.

شما ای کسانی که راحت‌طلبی و رفاه دنیا را برگزیده‌اید و دائماً در فکر کسب مال بیشتر، خوراک بهتر، خانه بزرگ‌تر هستید، مغز خود را به کار اندازید و دقایقی در خلوت نشسته، فکر کنید آیا مرگ حق نیست؟ آیا حضرت ملک‌الموت را باور ندارید؟ پادشاهی حضرت سلیمان و عمر حضرت نوح را در نظر خود مجسم سازید.

مگر شما بالاتر از آن‌ها خواهید شد. ای کسانی که جمع می‌کنید و می‌پندارید اندوخته‌های مادی شما منجی شماست دنیا را رها کنید. مگر پادشاهی سلیمان توانست او را در این دنیا جاودانه سازد؟ شما دنیاپرستان کوچک‌تر از آنید که بتوانید سلطنت حضرت سلیمان را به دست آورید.

هرآن چه هم به دست آورید بدانید مالک مطلق خداست و دیر یا زود مرگ به سراغ شما خواهد آمد. ای مردمی که مدعی شیعه حسین هستید بدانید اگر بنا بود خوشی و لذتی در این دنیا وجود داشته باشد خداوند آن را برای بهترین بنده خود حسین و اهلش قرار می‌داد.

روز عاشورا را در نظر بگیرید که در آن روز، آب،‌ این نعمت خدا برای سپاه کفر حلال و برای حسین و اهل‌بیت او حرام شد. خداوند در این دنیا برای بندگان مؤمن خود سختی و بلا و مصیبت را نازل می‌کند تا در آن دنیا به فلاح و رستگاری برسند. از خداوند بزرگ برای امام عزیز و امت شهیدپرور و مسلمان و برای مکتب روح‌بخش اسلام پیروزی آرزومندم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی،‌ حتی کنار مهدی، خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۱:۲۹

21 Aug 2024