۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۵۲۰۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

سیاست مجموعه آموزش و پرورش حمایت از مدارس دولتی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست دیگر مجموعه آموزش و پرورش حمایت از مدارس دولتی است، همه دانش‌آموزان باید عادلانه تذهیب علم و دانش کنند.
سیاست مجموعه آموزش و پرورش حمایت از مدارس دولتی است
به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در ویژه برنامه آغاز سال تحصیلی در شهرکرد، اظهار کرد: فضای خوب و مناسبی که در مدارس فراهم شده است به کمک دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فراهم شده است تا دانش‌آموزان بتوانند در آرامش به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به سالروز حمله رژیم بعث عراق به ایران و هفته دفاع مقدس، افزود: بیش از ۴۰ سال پیش در همین روزها بود که دشمنان تحمل ایران مستقل را نداشتند و از زمین، دریا و آسمان حمله گسترده‌ای را علیه ملت ایران شکل دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جا دارد از رزمندگان حاضر در جبهه‌های حق علیه باطل یادی کنیم به‌ویژه دانش‌آموزانی در این میادین حضور داشتند، در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را فدا کردند، یاد کنیم.

حیدری به دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور اشاره و عنوان کرد: یکی از این موارد شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوانان بود، جوانانی بودند که با تجربیاتی که در جنگ کسب کردند تا رده فرماندهی رشد کردند و با ایستادگی در برابر دشمن اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست بیگانه بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از تمامیت ارضی کشور، ایمن‌سازی کشور که در سایه اقتدار و آمادگی رزمندگان به دست آمد و… از دیگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای کشور بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کارهای خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

حیدری با بیان اینکه همگی در برابر توسعه مجموعه آموزش و پرورش و علم و دانش در کشور وظیفه داریم، بیان کرد: نسل جوان و نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه کشور است و باید همه تلاش کنیم این ظرفیت‌ها شکوفا شوند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا همه استعدادهای دانش‌آموزان که مهم‌ترین سرمایه کشور به شمار می‌رود شکوفا شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی از سیاست‌های مجموعه آموزش و پرورش و دولت است، هر دانش‌آموز باید در کنار علم و تعلیم و تعریف باید یک حرفه بیاموزد.

حیدری تصریح کرد: سیاست دیگر مجموعه آموزش و پرورش حمایت از مدارس دولتی است، همه دانش‌آموزان باید عادلانه تذهیب علم و دانش کنند، اینگونه نباشد دانش‌آموزشی به دلیل پول از تحصیل محروم شود.

وی یادآور شد: توسعه فضای آموزشی در چهارمحال و بختیاری باید انجام شود و مدارسی در این استان ایجاد شود که در تراز مردم باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر کیفی سازی آموزشی، اظهار داشت: تنها به دنبال کمی سازی مدارس نباشیم، مدارس نباید کمبود معلم داشته باشند و موانع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید رفع شود.

حیدری افزود: دشمن آرام ننشسته و همه ظرفیت خود را بسیج کرده تا دانش‌آموزان را از اصالت و هویت خود دور کند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۷:۱۲

23 Sep 2023