۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۲۰۴
شهید ابوالقاسم ابراهیم‌زاده نافچی:

شما اى برادران و خواهران مسئولی كه بر سر كارها هستيد مواظب باشيد

شما اى برادران و خواهران مسئولى كه بر سر كارها هستيد مواظب باشيد كارهایى را كه انجام می‌دهید براى رضاى خدا باشد و خدای‌ناکرده دور از اسلام نباشيد.
شما اى برادران و خواهران مسئولی كه بر سر كارها هستيد مواظب باشيد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید ابوالقاسم ابراهیم‌زاده نافچی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
الذين آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئك هم الفائزون (قرآن كريم. سوره توبه)
 
آنان که ايمان آوردند و از وطن هجرت گزيدند و درراه خدا با مال و جان جهاد كردند آن‌ها نزد خدا مقام بلندى دارند و همانا ‌رستگاران ‌و سعادتمندان دوعالم‌اند.
 
با سپاس بر خداوند هستی‌بخش جهان و با درود بيكران بر پيامبر گرامى اسلام اين پایان‌بخش رسولان و کسیکه ما را از بند طاغوت‌ها رهایی داد و به وادى ايمان هدايت كرد و سلام‌ و صلوات بی‌نهایت بر همه ائمه معصومين و بخصوص دوازدهمين ستاره درخشان آسمان ولايت مهدى قائم (عج) و با سلام بر نائب برحقش اين پير جماران و اين دلسوز اسلام و مسلمين و سلام برهمگى رزمندگانى كه با كفر می‌جنگند و حماسه می‌آفرینند و سلام بر خانواده‌های شهدا و اسرا و مفقودين و مجروحين و معلولين ‌و سلام بر کسانی كه دنباله‌رو شهيدان هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.
 
پروردگارا تو گواهى كه من با آگاهى كامل و براى رضاى تو قدم در اين راه مقدس كه سرور شهيدان حسين بن على (ع) مبدأ آن‌ را در روز عاشورا گذاشت.

منافقين کوردلی كه می‌نشینند و نق می‌زنند بدانند كه ما براى رضاى خدا به جبهه می‌رویم نه براى پول و نه براى ماديات دنيا؛ اما شما اى برادران و خواهران مسئولى كه بر سر كارها  هستيد مواظب باشيد کارهایی را كه انجام می‌دهید براى رضاى خدا باشد و خدای‌ناکرده دور از اسلام نباشيد.

شمارا به خدا قسم امام را تنها نگذاريد و مانند اهل كوفه نشويد كه حسين بن على (ع) را تنها گذاشتند؛ و اين را بدانيد كه ما هرچه داريم از اسلام و بركات خون شهدا است و دنباله‌رو امام ‌و شهدا باشيد و باکسانی كه می‌خواهند قانون‌شکنی كنند و به اسلام ضربه بزنند سخت برخورد كنيد و آن‌چنان به آن‌ها تودهنی بزنيد كه ديگر نتوانند نق بزنند؛ اما توای ‌مادرم  كه حق بس بزرگى برگردنم دارى زيرا كه ‌ساليان ‌سال  برايم زحمت كشيدى و تو هم برايم پدر بودى و هم مادر و مرا كه كودكى بيش نبودم به اينجا رساندى.

من خوب ميدانم كه نتوانستم حق فرزندى را ادا كنم  و اميدوارم با تمام كمبودى كه داشتم شما به ‌بزرگواری خودتان مرا ببخشيد و اگر خدا خواست و شهادت‌ نصيبم شد هيچ ناراحت نباش و استقامت را پيشه خودساز كه خداوند كريم است و با صابران است و براى‌ من ‌از خداوند بزرگ برايم طلب مغفرت كن و امام را دعا كن و تو اين حرف را به مادران ديگر بزن و بگو فرزندان ‌من ‌و شما كه از علی‌اکبر حسين (ع) عزيزتر نيستند.

پس آن‌ها را راهى جبهه‌ها كنيد. تا با كفر مبارزه كنند. وتوای برادر عزيزم تمامى فرمان‌های امام را به جان دل پذيرا باش و امام را دعا كن و اميدوارم كه قدم‌هایت را براى رضاى خدا بردارید.

كارهايت را بانام خدا آغاز كن كه هيچ کمک‌کننده‌ای بهتر از او نيست؛ و اما خواهرانم در حفظ حجاب از فاطمه پيروى كنيد كه فرمودند: بهترين زينت زن حفظ حجاب است و حجاب تو وقار تو و کوبنده‌تر از خون من است.

وتوای‌ برادر و خواهرانم، ممكن است كه وقتى شما اين وصیت‌نامه را می‌خوانید من در جمع شما نباشم و تنها هدفم كه همان الله است رسيده باشم و تنها خواهشی که ‌از شما دارم اين است كه در شهادت من کوچک‌ترین ‌غم‌ و غصه‌ای را به خود راه ندهيد و بعد از شهادت من ناراحت نباشيد؛ و اميدوارم كه در طول اين مدت كوتاه اذيتى به شما کرده‌ام مرا ببخشيد و از خداوند متعال براى من طلب مغفرت كنيد؛ و شما اى امت شهیدپرور اين را بدانيد كه ما همه در برابر خون شهيدان ‌مسئوليم و نبايد امام را تنها بگذاريم و درراه خدا جهاد كنيم همان‌طور كه امام على (ع) می‌فرماید: جهاد درى است از درهاى بهشت كه خداوند آن را فقط بر روی دوستان مخصوص خويش گشوده است و جهاد لباس تقوا و زره محكم خدائى است؛ و اين را هم بدانيد كه شهادت يك تولدى است براى زندگى جاودانه؛ و اى‌كاش من جان‌ها داشتم و بارها براى پيروزى اسلام مى‌دادم و شما ميدانيد كه انسان یک‌بار بيشتر نمی‌میرد؛ و چه‌بهتر اين مردن درراه خدا باشد و شما اى ‌امت ‌مسلمان نماز جمعه‌ها را فراموش نكنيد؛ و جبهه‌ها را هم از ياد نبريد و اگر می‌توانید باجانتان يا با مالتان اسلام را يارى كنيد؛ و شما اى دانش آموزان كلاس، اگر از من بدى دیده‌اید مرا حلال كنيد؛ و درستان را خوب بخوانيد كه خود مشت محكمى است بر دهان ‌ابرقدرت‌ها و دنباله‌رو راه شهيدان باشيد و منافقين را بشناسيد و با آن‌ها مبارزه كنيد تا آگاه شوند كه هميشه حق بر باطل پيروز است؛ و جبهه‌ها را هم از ياد نبريد.
 
و در پايان از شما اقوام و خويشان و آشنايان ‌مى‌خواهم كه اگر بدى از من دیده‌اید و يا خطا و اشتباه مرا ببخشيد. خداحافظ
 
التماس دعا از خانواده‌های شهدا دارم.
 
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته.
 
برادر شما ابوالقاسم ابراهیم‌زاده نافچى 28/6/64
 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.
 
رزمندگان اسلام در جنگ حق بر باطل پيروزشان بگردان.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۰:۲۶

3 Aug 2024