۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۵۵۱۹۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تداوم انقلاب اسلامی ایران در سایه ایمان، تقوا و خداباوری‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تداوم انقلاب اسلامی در سایه ایمان و تقوا، پاکی‌ها، خداباوری‌ها و... است.
تداوم انقلاب اسلامی ایران در سایه ایمان، تقوا و خداباوری‌ها است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در رژه نیروهای نظامی و انتظامی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دشمنان با تصور اینکه انقلاب شده و شیرازه کشور از هم پاشیده است می‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: مردم مؤمن ایران لبیک گفته به امام راحل، لبیک گفته به قیام عاشورا و پرورش یافته قیام امام حسین (ع) با این فتنه‌ها و جنگ‌ها از میدان به در نمی‌شوند.

نکونام افزود: ملت ایران در ۴۳ سال بعد از انقلاب نشان دادند که در آینده نیز ترسی از دشمنان ندارند چراکه انقلاب جوانانی را پرورش داد که اهل ایستادگی و مقاومت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه دستاوردها چه در دوران انقلاب، چه دفاع مقدس و چه بعد از آن در سایه یک نکته بود و آن ایمان و تقوا است.

نکونام عنوان کرد: آنچه که معنا و عظمت به یک حرکت می‌بخشد امری است که حرکت را به بقا وصل می‌کند نه فنا، انقلاب و دفاع مقدس برای ماندگاری انسان‌ها است که در سایه ایمان و تقوا محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و انس با اهل بیت (ع)، راز و نیازهای شبانه، ایمان و تقوا و... رزمندگان در دوران دفاع مقدس باعث توجه و عنایت خداوند در هشت سال دفاع مقدس بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تداوم انقلاب اسلامی ایران در سایه ایمان و تقوا، پاکی‌ها، خداباوری‌ها و... است و مبادا توجه به امور دنیوی، شخص محوری‌ها و... در جامع حاکم شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۲:۱۷

22 Sep 2023