۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۵۵۱۶۹
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز خبرداد:

پیش‌بینی صادرات 500 تن ماهی قزل‌آلا به کشور روسیه

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز گفت: با هدف‌گذاری صورت گرفته 500 تن ماهی قزل‌آلا(منجمد) تا پایان سال از مبدا چهارمحال و بختیاری به روسیه صادر کنیم.
پیش‌بینی صادرات 500 تن ماهی قزل‌آلا به کشور روسیه
به گزارش «جهانبین نیوز»، امین مالکی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز یکی از بزرگترین صنایع تبدیلی ماهیان سردآبی در کشور است، اظهار کرد: سال گذشته این واحد حدود 3 هزار تن ماهی فرآوری و در بازارهای هدف توزیع کرد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز در شهرک صنعتی شهرکرد با بیان اینکه برای برندسازی ماهی قزل‌آلا در چهارمحال و بختیاری اقداماتی صورت گرفته است، عنوان کرد: تلاش شد تا ماهی را در سبد کالاهای مصرفی سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات به‌صورت فرآوری شده  قرار دهیم، این واحد با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه کشور روسیه یکی از بازارهای هدف ماهیان سردآبی در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اخذ کد بهداشتی کشور روسیه بتوانیم برای دهمین هفته متوالی ماهی قزل‌آلا صادرات را به این کشور انجام بدهیم و این محصول قابلیت رقابت با سایر کشورها را نیز دارد.

مالکی یادآور شد: توسعه و تجهیز واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز در دستور کار قرار دارد، در صورت تحقق این مهم حدود 5 هزار تن ماهی قزل‌آلا در این واحد فرآوری خواهد شد و با هدف‌گذاری صورت گرفته 500 تن ماهی قزل‌آلا(منجمد) تا پایان سال به روسیه صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های گوشتی پازن تاراز در شهرک صنعتی شهرکرد با اشاره به اینکه پرورش ماهی صادراتی مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفته است، عنوان کرد: صادرات به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز در دستور کار قرار دارد، این مجموعه بخشی از هلدینگ فرادانه محسوب می‌شود و توانسته گامی موثر در توسعه آبزی‌پروری در استان بردارد.

وی در پایان گفت: در سال‌جاری ماهی قزل‌آلای مورد نیاز برای دو شرکت تولیدکننده تن ماهی در کشور از مزارع پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری تامین شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۰۳

19 Sep 2023