۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۵۵۱۵۸
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

بیش از هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری: بیش از یک هزار و ۳۵۲ عنوان برنامه تا به امروز در سامانه ملی دفاع مقدس توسط ۱۳۷ کاربر ثبت و اجرا می‌شود.  
بیش از هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
به گزارش «جهانبین نیوز»، منوچهر ذوالفقاری، امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه با شعار محوری ما متحدیم، برنامه‌های امسال را انجام می‌دهیم افزود: مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه پیش‌بینی‌شده در طلیعه هفته دفاع مقدس برنامه دیدار پیشکسوتان جهاد مقاومت با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تحت عنوان مراسم جهاد مقاومت از دیروز تا امروز است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور به‌صورت وبیناری در سالن شهید آوینی دانشگاه دولتی برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: هم‌زمان با سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی نیز از یک‌میلیون پیشکسوت در سطح کشور و در سطح استان از ۱۰ هزار پیشکسوت نیز تجلیل خواهد شد.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ترکیب جمعیتی در این برنامه ۵۰ درصد آقایان و ۵۰ درصد بانوان تشکیل‌شده است که از آقایان پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این عرصه تشکیل‌شده است.

ذوالفقاری افزود: بیش از ۷۰۰ نفر زنان همگام با جبهه در دوران دفاع مقدس داشتیم که در مراسم تجلیل از پیشکسوتان از آن‌ها نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی در پایان از دیگر برنامه‌های این هفته خبر داد و گفت: رژه ۳۱ شهریور، آئین مهمانی لاله‌ها، ۷ شب برنامه زنده صداوسیما از پنجشنبه تا ۷ مهر، برگزاری یادواره شهدا در سطح روستاها و شهرها، تجلیل از خانواده معظم شهدا، پرداختن به خطبه‌های نماز جمعه و دستاوردهای دفاع مقدس و نقش زنان در خانواده و … از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.


انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۳۴:۲۱

18 Sep 2023