۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۵۴۹۶۰
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

افزایش سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران به 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای افراد حقوقی افزایش یافته است.
افزایش سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران
به گزارش «جهانبین نیوز»‌، فرزاد قلمکاریان نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر 18 شعبه و یک باجه بانک مهر ایران به صورت فعال در 7 شهرستان استان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: منابع کلی بانک مهر ایران در کشور طی روزهای گذشته از 200 همت عبور کرده که سهم چهارمحال و بختیاری از این منابع 5.5 همت است، همچنین سهم این بانک از دیگر منابع بانکی در استان 12 درصد است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک مهر ایران بعد از بانک‌های سپه، ملی و صادرات، چهارمین بانک استان به لحاظ نرخ رشد منابع است.

قلمکاریان نژاد با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری 340 هزار مشتری فعال داریم، عنوان کرد: نرخ ضریب نفوذ بانک به جمعیت کشور 16 درصد و در چهارمحال و بختیاری 35 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار فقره تسهیلات خرد به مبلغ 39 هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است که 38 هزار فقره به مبلغ 17 هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال جاری است، از این تعداد 8 هزار و 200 فقره با مبلغ 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلاتی هستند که کاملا بدون ضامن پرداخت شدند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دنبال پرداخت 50 درصد تسهیلات به صورت غیرحضوری هستیم، اضافه کرد: بیش از 15 هزار فقره از وام‌ها به صورت آنلاین تشکیل پرونده و پرداخت شده است.

قلمکاریان نژاد بیان کرد: تعداد 3 هزار و 600 فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد ریال در حوزه وام‌های حمایتی و تکلیفی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی با استفاده از طرح کالا کارت، تصریح کرد: در راستای رفع نیازهای مشتریان و کمک به تولید ملی 5 هزار و 800 فقره تسهیلات با ارزش 2 هزار و 630 میلیارد ریال به متقاضیان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری  گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات خوبی از سوی بانک در استان انجام شده است، که از آن جمله می‌توان به اعطای 400 قلم کالا در دوران شیوع کرونا به مجموعه بهداشت و درمان اشاره کرد.

قلمکاریان نژاد اظهار داشت: اعطای اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان سال گذشته، اعطای 3 هزار و 500 دفترچه برای توزیع در بین دانش‌آموزان به مجموعه آموزش و پرورش استان و اعطای اقلامی چون سم به اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات بانک مهر ایران در استان است.

وی در پایان یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران به 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای افراد حقوقی افزایش یافته است و عمده وام‌های پرداختی بانک بر اساس محاسبه معدل حساب پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۲:۴۶

28 Aug 2023