کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

افزایش سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران

6 شهريور 1402 ساعت 11:37

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران به 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای افراد حقوقی افزایش یافته است.


به گزارش «جهانبین نیوز»‌، فرزاد قلمکاریان نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر 18 شعبه و یک باجه بانک مهر ایران به صورت فعال در 7 شهرستان استان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: منابع کلی بانک مهر ایران در کشور طی روزهای گذشته از 200 همت عبور کرده که سهم چهارمحال و بختیاری از این منابع 5.5 همت است، همچنین سهم این بانک از دیگر منابع بانکی در استان 12 درصد است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک مهر ایران بعد از بانک‌های سپه، ملی و صادرات، چهارمین بانک استان به لحاظ نرخ رشد منابع است.

قلمکاریان نژاد با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری 340 هزار مشتری فعال داریم، عنوان کرد: نرخ ضریب نفوذ بانک به جمعیت کشور 16 درصد و در چهارمحال و بختیاری 35 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار فقره تسهیلات خرد به مبلغ 39 هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است که 38 هزار فقره به مبلغ 17 هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال جاری است، از این تعداد 8 هزار و 200 فقره با مبلغ 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلاتی هستند که کاملا بدون ضامن پرداخت شدند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دنبال پرداخت 50 درصد تسهیلات به صورت غیرحضوری هستیم، اضافه کرد: بیش از 15 هزار فقره از وام‌ها به صورت آنلاین تشکیل پرونده و پرداخت شده است.

قلمکاریان نژاد بیان کرد: تعداد 3 هزار و 600 فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد ریال در حوزه وام‌های حمایتی و تکلیفی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی با استفاده از طرح کالا کارت، تصریح کرد: در راستای رفع نیازهای مشتریان و کمک به تولید ملی 5 هزار و 800 فقره تسهیلات با ارزش 2 هزار و 630 میلیارد ریال به متقاضیان در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری  گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات خوبی از سوی بانک در استان انجام شده است، که از آن جمله می‌توان به اعطای 400 قلم کالا در دوران شیوع کرونا به مجموعه بهداشت و درمان اشاره کرد.

قلمکاریان نژاد اظهار داشت: اعطای اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان سال گذشته، اعطای 3 هزار و 500 دفترچه برای توزیع در بین دانش‌آموزان به مجموعه آموزش و پرورش استان و اعطای اقلامی چون سم به اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات بانک مهر ایران در استان است.

وی در پایان یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی از سوی بانک مهر ایران به 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای افراد حقوقی افزایش یافته است و عمده وام‌های پرداختی بانک بر اساس محاسبه معدل حساب پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54960

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54960/افزایش-سقف-تسهیلات-پرداختی-سوی-بانک-مهر-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir