۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۵۴۹۰۴
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

عزیمت کاروان رهسپاران عصر ظهور از چهارمحال و بختیاری به سمت کربلا

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور از مقصد این استان به سمت عراق کردند.
عزیمت کاروان رهسپاران عصر ظهور از چهارمحال و بختیاری به سمت کربلا
به گزارش جهانبین نیوز، محمود ابراهیمی عصر امروز در آیین بدرقه کاروان رهسپاران عصر ظهور در شهرکرد، اظهار کرد: ۲۴۲ نفر از زائران اباعبدالله(ع) در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مقصد مرز مهران عازم می‌شوند.

وی افزود: ۴ دستگاه از این اتوبوس‌ها شامل ۱۵۵ نفر از ارکان خانه‌های احسان در طرح کشوری قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری برای این سفر مجموعاً بیش از  ۹ میلیارد ریال واریز اعتبار داشته است.

ابراهیمی عنوان کرد: کاروان رهسپاران عصر ظهور بعد از برگزاری آیین بدرقه به سمت مرز مهران حرکت می‌کنند، پس از آن به سوی شهر نجف و اسکان و زیارت حضرت علی (ع) انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در عصر روز سوم از این سفر، کاروان به سمت عمود ۲۸۵ پیاده‌روی انجام می‌کند و پس از آن اعضای کاروان به سمت کربلای معلی عازم می‌شوند و بعد از ۲ روز زیارت در کربلا باز خواهند گشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این سفر مجموعاً ۶ روز است که ۴ روز آن خارج از‌ کشور و ۲ روز آن در مسیرهای مواصلاتی داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۱۵:۲۹

21 Aug 2023