کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

عزیمت کاروان رهسپاران عصر ظهور از چهارمحال و بختیاری به سمت کربلا

30 مرداد 1402 ساعت 17:57

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور از مقصد این استان به سمت عراق کردند.


به گزارش جهانبین نیوز، محمود ابراهیمی عصر امروز در آیین بدرقه کاروان رهسپاران عصر ظهور در شهرکرد، اظهار کرد: ۲۴۲ نفر از زائران اباعبدالله(ع) در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مقصد مرز مهران عازم می‌شوند.

وی افزود: ۴ دستگاه از این اتوبوس‌ها شامل ۱۵۵ نفر از ارکان خانه‌های احسان در طرح کشوری قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری برای این سفر مجموعاً بیش از  ۹ میلیارد ریال واریز اعتبار داشته است.

ابراهیمی عنوان کرد: کاروان رهسپاران عصر ظهور بعد از برگزاری آیین بدرقه به سمت مرز مهران حرکت می‌کنند، پس از آن به سوی شهر نجف و اسکان و زیارت حضرت علی (ع) انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در عصر روز سوم از این سفر، کاروان به سمت عمود ۲۸۵ پیاده‌روی انجام می‌کند و پس از آن اعضای کاروان به سمت کربلای معلی عازم می‌شوند و بعد از ۲ روز زیارت در کربلا باز خواهند گشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این سفر مجموعاً ۶ روز است که ۴ روز آن خارج از‌ کشور و ۲ روز آن در مسیرهای مواصلاتی داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54904

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54904/عزیمت-کاروان-رهسپاران-عصر-ظهور-چهارمحال-بختیاری-سمت-کربلا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir