۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۴۸۸۶
فرماندار شهرستان شهرکرد:

سوخت مورد نیاز جهت اعزام زوار و اقلام موکب‌های حسینی تامین می‌شود

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: برنامه‌ریزی می‌شود تا سوخت مورد نیاز برای خودروهای سواری، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها جهت انتقال زوار و اقلام مورد نیاز موکب‌های حسینی در نظر گرفته شود.
سوخت مورد نیاز جهت اعزام زوار و اقلام موکب‌های حسینی تامین می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، بهادر عبدالغنی صبح امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: خدمت به زائر امام حسین (ع) توفیق ویژه‌ای است که توسط آن امام همام  به افراد خاص عنایت می‌شود.

وی افزود: اربعین فرصتی است تا عاشقان سیدالشهدا (ع) در مسیر راهپیمایی اربعین قدم بگذارند و از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه یکی از مسائلی که در بحث اربعین  اهمیت دارد، مسئله حمل و نقل و است، ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم جهت تامین اتوبوس به عمل آید .

عبدالغنی با اشاره به تهیه موارد لازم برای موکب‌داران، عنوان کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد تا امکاناتی که مورد نیاز موکب‌داران است از همین جا برای آن‌ها ارسال شود.

وی به مسئله تامین سوخت خودروها جهت اعزام به مرزهای خروجی از کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی می‌شود تا سوخت مورد نیاز برای خودروهای سواری، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها جهت انتقال زوار و اقلام مورد نیاز موکب‌های حسینی در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: در روز 15 شهریور مراسم پياده‌روی حرم تا حرم به صورت نمادين از امامزاده سيد محمد (ع) غرب شهرکرد شروع و تا امامزادگان حليمه و حکيمه (س) انجام می‌شود و در پایان این مراسم، سوگواری و قرائت زيارت اربعين در محل امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد با حضور عموم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۳:۳۲

20 Aug 2023