۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۵۴۸۸۱
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

امروز دشمن به دنبال تصاحب نسل جدید است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز دشمن به دنبال آن است که نسل جدید را از ما بگیرد و بعدها از عواطف این نسل علیه کشور استفاده کند.
امروز دشمن به دنبال تصاحب نسل جدید است
به گزارش «جهانبین نیوز»، رسول سنائی‌راد در نشست بصیرتی با فرهنگیان شهرستان سامان اظهار کرد: در رویارویی با نسل جدید باید با صبر و حوصله، محبت و مهربانی و تواضع برای هدایت صادقانه برخورد شود، چراکه این نسل بسیار ارزشمند است و از بین آن‌ها می‌توان رزمنده‌های برجسته‌ای چون شهید سلیمانی‌ها را کشف کرد.
 
وی با اشاره به اینکه این مهم که عده‌ای چشم طمع به فرهنگ بزرگ ایران دوخته‌اند تصریح کرد: فاصله نسل امروز از نسل انقلاب و ارزش‌های انقلاب منجر‌به ایجاد شکاف نسلی بین ارزش‌ها، علایق و عواطف و منافع شده است.
 
سنایی راد بیان داشت: زیست بوم نسل جدید فضای مجازی است و متاسفانه شاهد غفلت خانواده‌ها وعدم توجه والدین به تربیت دینی هستیم.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا توجه والدین به رشد جسمی و رشد علمی فرزندان را که یکی از دلایل شکاف نسلی نام برد و اذعان داشت: در اغتشاشات اخیر بیش از 75 درصد از دستگیرشدگان قشر مهاجر‌ت‌کننده به خارج از کشور بودند که علقه عاطفی ندارند.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز با مسائلی مواجهه هستیم به نام شکاف نسلی و تعارض عواطف، منافع و ارزش‌ها، امروز دشمن به دنبال آن است که نسل جدید را از ما بگیرد، قصد دارند بعدها از عواطف این نسل علیه کشور استفاده کنند و با استفاده از غریزه و عقلشان به اهداف خود دست یابد، این وظیفه ماست که این اجازه را ندهیم بنابراین باید در ابتدا به خودسازی بپردازیم، اصل بر پیوند نسلی است مصداق بارز آن حدیث کساء است که نشان‌دهنده پیوند پنج نسل است، پیوند نسلی هم حرمت، احترام و صمیمیت می‌خواهد.
 
سنایی راد خاطرنشان کرد: با بی‌توجهی مسئولان نسبت به کنترل فضای مجازی بویژه در زمان کرونا که مدارس غیرحضوری بود و دانش‌آموزان جهت تحصیل وارد فضای مجازی شدند و این موضوع مشکلات بسیاری به بار آورد و از آن جمله می‌توان به زمان اغتشاشات اظاره کرد که ضدانقلاب از این فضا برای کشته‌سازی استفاده کرد و با این کار قصد داشت اغتشاشات را طولانی و کش‌دار کند.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: باید ارزش‌های نسلی که توانسته ایثارگر و جمع‌گرا بار بیاید را به نسل جدید منتقل کنیم و این امر محقق نمی‌شود مگر با صبر و مهربانی.
 
وی تاکید کرد: معلم حرفه‌ای با حوصله و با سواد است و نباید طوری باشد که تا یک مطلب می‌خواند بدون هیچ تحقیقی آن را برای دانش‌آموزان بازگو کند.
 
 سنایی را گفت: اگر معلم حوصله و تواضع داشته باشد با هدایت صادقانه نسل جدید می‌تواند رزمنده‌های برجسته‌ای همچون سردار شهید قاسم سلیمانی تربیت کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۴:۲۷

19 Aug 2023