۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۵۴۸۷۷
امام جمعه شهرکرد:

انقلاب اسلامی ایران به سمت قله پیشرفت در حرکت است

امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی ایران به سمت قله در پیش است ، باید حرکت کرد و توقف نداشت تا به موفقیت رسید.
انقلاب اسلامی ایران به سمت قله پیشرفت در حرکت است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: به دنیا دل نبندیم و فریفته آن نشویم تا بتوانیم راه کمال را طی کنیم.

وی با اشاره به ۲۸ مرداد و خاطره ننگینی که در اذهان مردم باقی مانده اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در واقع ملت را به جان هم انداختند و اختلاف به وجود آوردند و کودتا ۲۸ مرداد را راه انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان داشت: در سایه آن کودتا یک تاریخ ننگین برای کشور دوباره رقم زدند، که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که از این کودتاهای ۲۸ مرداد در انقلاب نیز می‌خواستند رقم بزنند که سپاه مانع این شد.

وی اذعان داشت: دشمنان ما به دنبال این هستند که چنگال‌های خود را همچنان در این کشور داشته باشند ولی خوابی است که تعبیر نشده و نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به روز صنعت دفاعی نیز اشاره کرد و گفت: این روزها صنعت دفاعی یکی از ابزارهای مهم بازدارندگی و جلوگیری از حملات نظامی و کودتا و امسال آنها است و امروز صنعت دفاعی ما در یک جایگاه بلند قرار گرفته و بازدارندگی ایجاد کرده و فکر حمله نظامی را از دشمن گرفته است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند امکان نتیجه گیری از حمله برایش فراهم نیست و با سرخوردگی و شکست باید از این میدان پا به فرار بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته گفت: نباید به راحتی از فرمایشات مقام معظم رهبری گذشت و باید بر سخنان ایشان تبیین گری کرد.

وی با اذعان براینکه رهبر معظم انقلاب، راهکارهای مقابله با دشمنان را بیان کردند و از عملکرد خوب سپاه قدردانی کردند. گفت: علت همه دشمنی‌ها حاکمیت سیاسی، اسلام، ولایت و امامت است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطر نشان کرد: ما قبل از انقلاب پوسته‌ای از اسلام داشته‌ایم و مغز اسلام، حاکمیت و ولایت وجود نداشت و امروز در جامعه اسلامی ما ایجاد شده است.

وی اذعان داشت: مستکبری اجازه ظلم و استکبار نمی‌دهد و از مظلومین دفاع می‌کند و اینها چیزهایی است که ان ها نمی‌توانند ان را قبول کنند و یک جریان مقاومت در منطقه ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین یادآور شسد: حرکت همراه با امید درجامعه نیاز است ما شیب‌های تند را طی کرده‌ایم و نزدیک قله هستیم و الان وقت شتابخشی است

وی ادامه داد: وقت یاس و نا امیدی نیست و این راهی است که ولی امر ما پیش ما گذاشته است و باید با کارجهادی و گره گشایی از کار مردم پیش رفت.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به سمت قله در پیش است و باید حرکت کرد و توقف نداشت گفت: باید دشمن را از نقشه‌های شومش نا امید کرد و میزهای خدمت را گسترش داد.

وی با تاکید بر اینکه کارجهادی جز ضرورت‌هایی است که باید به آن پرداخت و توجه ویژه ای داشت گفت: مسئولین ما باید با کار جهادی پیش روند و استان را از محرومیت نجات دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاه چراغ، بصیرت افزایی، دشمن شناسی بر مقاومت توأم با امید تاکید کرد وگفت: خدمات جهادی و گسترش میزهای خدمت برای خدمت رسانی صادقانه به مردم راهکارهای ناامید کردن دشمن وتوطئه‌های آنان است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۲۰:۱۹

18 Aug 2023