۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
کد مطلب : ۵۴۸۵۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد:

ضرورت همراه شدن مشارکت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: لازم است همواره مشارکت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان استان در راستای حل مشکلات جامعه تداوم یابد.
ضرورت همراه شدن مشارکت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان
به گزارش «جهانبین نیوز» ، ارسلان خالدی فر در جمعی از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان با گرامیداشت «هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی» اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه هرجامعه، سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت احاد مردم است که می‌تواند گره گشا، حلال مشکلات و اثرگذار و سرنوشت ساز باشد.

وی افزود: عوامل اجتماعی و سمن‌ها، ۷۵ درصد مؤلفه‌های موثر بر سلامت را تشکیل می‌دهند.

 خالدی فر بیان داشت: همواره تشکل‌ها، سمن‌ها، خیرین و گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف همراه و یاریگر مجموعه سلامت و درمان استان بوده است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب خیرین عرصه سلامت در پروژه‌های عمرانی، تجهیزات و موارد مرتبط با بهداشت و درمان گفت: دغدغه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان برای حل مشکلات قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه افزود: امید است همواره مشارکت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان استان در راستای حل مشکلات جامعه تداوم یابد.

شایان ذکر است؛ دوره آموزشی سرمایه اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری، بامحوریت تقدیر از سمن‌های فعال در عرصه سلامت برگزار گردید.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۱۲:۰۵

16 Aug 2023