۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۵۴۸۴۲
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه تصویرسازی "پُر خَط" در نگارخانه شهید شهرانی‌ شهرکرد

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی‌ با عنوان «پُر خَط»‌، با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان تصویرساز‌ در نگارخانه شهید شهرانی‌ مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.
افتتاح نمایشگاه تصویرسازی "پُر خَط" در نگارخانه شهید شهرانی‌ شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، شهرام فرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نمایشگاه تصویرسازی "پُر خَط" 60  اثر از هفت هنرمند استانی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پدرام فرخ‌نیا، فاطمه باقری هفشجانی، عاطفه قربانی، ماریا احمدی‌کیا، مهری مالکی، حدیث محمودیان و پرستو مرتضی‌پور هنرمندانی‌ هستند که در برپایی این نمایشگاه تصویرسازی‌ مشارکت دارند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصویرسازی کودکان، بزرگسال و آثار آزاد را محور آثار با نمایش درآمده در این نمایشگاه بیان و ادامه داد: نمایشگاه «پُر خط» تا ۳۰ مردادماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

فرجی عنوان کرد: تصویرسازی یا تصویرگری از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی به شمار می‌رود که هنرمند تصویرساز در این‌ هنر تجسمی می‌کوشد‌ تا با نوعی خلاقیت تصویری، یک مفهوم و یا روایت را با شکلی بصری به مخاطب القا‌ کند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۱:۱۷

15 Aug 2023