کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه تصویرسازی "پُر خَط" در نگارخانه شهید شهرانی‌ شهرکرد

24 مرداد 1402 ساعت 8:37

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی‌ با عنوان «پُر خَط»‌، با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان تصویرساز‌ در نگارخانه شهید شهرانی‌ مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.


به گزارش جهانبین نیوز، شهرام فرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نمایشگاه تصویرسازی "پُر خَط" 60  اثر از هفت هنرمند استانی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پدرام فرخ‌نیا، فاطمه باقری هفشجانی، عاطفه قربانی، ماریا احمدی‌کیا، مهری مالکی، حدیث محمودیان و پرستو مرتضی‌پور هنرمندانی‌ هستند که در برپایی این نمایشگاه تصویرسازی‌ مشارکت دارند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصویرسازی کودکان، بزرگسال و آثار آزاد را محور آثار با نمایش درآمده در این نمایشگاه بیان و ادامه داد: نمایشگاه «پُر خط» تا ۳۰ مردادماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

فرجی عنوان کرد: تصویرسازی یا تصویرگری از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی به شمار می‌رود که هنرمند تصویرساز در این‌ هنر تجسمی می‌کوشد‌ تا با نوعی خلاقیت تصویری، یک مفهوم و یا روایت را با شکلی بصری به مخاطب القا‌ کند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54842/افتتاح-نمایشگاه-تصویرسازی-پ-ر-خ-ط-نگارخانه-شهید-شهرانی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir