۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۵۴۸۰۱
مدیر شعبه شرکت آتیه‌سازان حافظ چهارمحال و بختیاری:

تمامی خدمات بیمه آتیه‌سازان رایگان است

مدیر شعبه شرکت آتیه‌سازان حافظ چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شرکت در مراکز درمانی طرف قرارداد بصورت آنلاین، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.
تمامی خدمات بیمه آتیه‌سازان رایگان است

به گزارش جهانین نیوز، شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران از سال ۱۳۸۰ بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمین اجتماعی و مصوبه هیات وزیران و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران و در راستای اجرای فصول ۵ و ۲۵ و ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه کشور، بعنوان بزرگترین شرکت تخصصی بیمه درمان تکمیلی آغاز بکار کرده است.

این شرکت وابسته به بیمه سلامت و زیرمجموعه وزارت بهداشت و درمان با هدف کاهش پرداختی از جیب بیمه‌شدگان و با شعار ارتقا سطح سلامت جامعه، با ارائه بسته‌های متنوع بیمه‌ای طبق درخواست بیمه‌گذار از طریق ۴۲ شعبه و بیش از یک هزار و ۲۲ نمایندگی و بیش از ۶ هزار و ۶۸۹ مرکز درمانی طرف قرارداد به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه‌شده در سطح کشور خدمت رسانی می‌کند.

همچنین شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان از سال 1382 آغاز بکار کرده و با بیش از 17 نمایندگی در سراسر استان و عقد قرارداد با کلیه بیمارستان های دولتی، بمارستان پارسیان بعنوان تنها بیمارستان خصوصی استان، مرکز جراحی دکتر درخشان و بیش از 100 مرکز پاراکلینیکی و داروخانه به بیش از 80 هزار بیمه شده در استان ارائه خدمت می نماید.

پژمان احمدی، مدیر شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران فرهیخته و فداکار استان گفت: این شرکت جزو شرکت‌های بیمه تکمیل درمان دولتی و زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است که از ۲۲ سال پیش تاکنون صرفا در زمینه ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان بصورت تخصصی فعالیت دارد.

وی افزود: ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شرکت در مراکز درمانی طرف قرارداد بصورت آنلاین، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و تنها با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد که این موضوع می‌تواند سهولت دریافت خدمات توسط بیمه شدگان را ارتقا دهد. 

مدیر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ استان با تبیین رویکردهای جدید مدیریتی شرکت، مهمترین اهداف شرکت را خدمت رسانی مطلوبتر به بیمه شدگان با مرتفع نمودن بعضی از معضلات، توجه و تمرکز به گسترش موسسات درمانی طرف قرارداد جهت تسهیل در دریافت خدمات و الکترونیکی شدن تمامی خدمات شرکت عنوان کرد.

احمدی اذعان داشت: طبق دستور مساعد مدیرعامل شرکت، هزینه‌های کولونوسکوپی انجام شده در مطب پزشکان که با مطابق با دستور وزارت بهداشت و درمان قابل انجام و پرداخت نبود و موجب نارضایتی بیماران شده بود تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان سیاست گزاری شرکت درخصوص پرداخت مداوم و منظم مطالبات مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد ، آمادگی شعبه جهت عقد قرارداد بامراکز درمانی دارای مجوز در سطح استان را اعلام کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۰۰:۰۷

4 Nov 2024