۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۵۴۷۸۷
ازابتدای سال 1402 صورت گرفت؛

افزایش 50 درصدی آمار فوتی‌ها در تصادفات در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی دراین زمینه خبر داد و گفت: متاسفانه تا این لحظه شاهد افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم.
افزایش 50 درصدی آمار فوتی‌ها در تصادفات در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صداقت باید سرلوحه کار اهالی رسانه قرار گیرد.

وی روایتگری و در کنار آن تحلیل مسائل را از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران عنوان و خاطرنشان کرد: عموما توقع بر این است که مدیریت افکار عمومی در کار رسانه صورت گیرد و تشویش اذهان ایجاد نشود.

امان‌الهی بیان داشت: ما نسبت به حال و آیندگان وظیفه داریم و پرداخت به مضوعات باید در جهت رفع ایرادات و شناخت نقاط قوت و تقویت آن‌ها باشد و خبرنگاران باید در کنار مسئولان باشند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۴ هزار و ۶۷۱ فقره سرقت از ابتدای سال و یک هزار و ۹۰۰ فقره کشفیات خبر داد و یادآور شد: این آمار نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
 
امان الهی افزود: طی این مدت یک هزار و ۴۸ سارق دستگیر و ۱۳ باند سرقت شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ مراجعه به پاسگاه و ۲۱ هزار و ۶۶۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی دراین زمینه خبر داد و عنوان داشت: متاسفانه تا این لحظه شاهد افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم و ۹۹۳ نفر در این تصادفات مصدوم شده‌اند.
 
وی با اشاره به ارائه ۲۰۰ هزار و ۸۹۰ فقره خدمات در حوزه راهور به مردم اذعان داشت: تا امروز ۶ هزار و ۲۹۴ فقره بازدید از واحدهای صنف صورت گرفته است که طی آن 4 هزار و 663 تذکر به واحدهای متخلف داده شده است، همچنین 317 مورد اخطار و 162 فقره پلمب صورت گرفته است.
 
امان‌اللهی با بیان اینکه در بحث کشفیات کالای قاچاق 96 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

وی به کشف 905 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری یک هزار و 478 توزیع‌کننده، قاچاقچی و معتاد و پلمب 24 فقره مرکز توزیع مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال 73 مورد محتوای آموزشی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین 576 پرونده در این فضا تشکیل شده و 752 مورد کشفیات سایبری تا این لحظه داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از 222 هزار و 83 مورد تماس با مرکز فوریت‌های 110 و افزایش پنج درصدی در این زمینه خبر داد و اذعان داشت: همچنین 10 هزار و 13 مورد تماس با مرکز نظارت بر عملکرد پلیس از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است که افزایش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۳:۳۴

8 Aug 2023