۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۵۴۶۵۹
شهردار شهرکرد خبر داد:

تصویب طرح جامع حمل‌ و نقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال

شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع حمل‌ و نقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال از سوی شورای ترافیک استان و شهرستان شهرکرد تصویب شد.
تصویب طرح جامع حمل‌ و نقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال
به گزارش جهانبین نیوز مصطفی حیدری در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: تصویب طرح جامع حمل ‌و نقل (ترافیک) شهرکرد به‌زودی به شهرداری ابلاغ و اجرای آن عملیاتی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیش‌بینی هشت تقاطع غیرهمسطح در طرح جامع حمل ‌و نقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان‌سازی ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح باعث ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در مرکز استان می‌شود.

حیدری تصریح کرد: با تصویب طرح جامع حمل‌ و نقل (ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

وی یادآور شد: ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

محمدحسین واحدیان در ادامه بیان داشت: جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در دفتر حمل ‌و نقل وزارت کشور برگزار شد و مشاور طرح جامع ترافیک گزارشی را در این نشست ارائه کرد.

شهردار شهرکرد تأکید کرد: طرح جامع حمل ‌و نقل (ترافیک) شهرکرد از سال ۱۳۹۸ آغاز و در نهایت طی روزهای اخیر تصویب شد.

 وی افزود: در راستای اجرای مصوبات شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و اجرای جامع ترافیک شهرکرد، این شهرداری براساس اولویت‌بندی برای اجرای این طرح پیمانکارانی را در حوزه‌های مختلف به کارگیری می‌کند.

واحدیان تصریح کرد: طرح جامع حمل‌ و نقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال از سوی شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد و همچنین در کمیته‌های فنی در تهران نیز تأیید و تصویب شد.

 وی طرح جامع حمل ‌و نقل (ترافیک) شهرکرد را مسیر روشن و مشخصی برای مسؤولان دانست و بیان داشت: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست و باید به‌دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌سازی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده‌روسازی باشیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۰:۱۱

24 Jul 2023