۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۵۴۶۱۸
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خبر داد:

ضرورت تقویت سیستم روشنایی بوستان های شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از تقویت سیستم روشنایی پارک های شهر به منظور تامین امنیت شهروندان خبر داد.
ضرورت تقویت سیستم روشنایی بوستان های شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز سیدرضا هاشمی اظهار داشت: پارک‌های سطح شهر به عنوان یک مکان مهم فرهنگی و تفریحی در شهر‌ها و جوامع شناخته شده است، به همین علت روشنایی پارک برای آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به تعویض 200 سری چراغ در پارک ها در سال جاری و ارائه خدمات تابستانه به مسافران، اظهارداشت: 200 سری چراغ دیگر در تپه ورودی شهر بزودی نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: همچنین 34 پایه برق جدید در پارک ملت شهرکرد نصب شد.

هاشمی با اشاره به نصب 133 پروژکتور ال ای دی در پارک ها و میادین شهر اضافه کرد: 57 پروژکتور در پارک تهلیجان جنوبی، 20 پروژکتور در پارک ملت، 10 پروژکتور در پارک بانوان، 20 پروژکتور در تپه ورودی شهر، 8 پروژکتور در میدان قمربنی هاشم(ع)، 6 پروژکتور در میدان شهدا و 12 پروژکتور در معابر و پارکینگ محوطه پارک صولت نصب شده است.

وی ادامه داد: بیشتر شهروندان در تابستان اوقات فراغت خود را به هنگام شب در پارک‌ها به سر می‌برند و برقراری روشنایی در محیط پارک‌ها باعث رونق بیشتر پارک‌ها و اماکن عمومی می‌شود.

هاشمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده نقاط تاریک در سطح شهر موضوع را به شماره 03832221095 و یا سامانه ١٣٧ گزارش دهند تا سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۶:۴۱

20 Jul 2023