۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۴۶۱۵
در چهارمحال و بختیاری؛

2900 نفر متقاضی دریافت زمان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

تاکنون ۲۹۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند و متقاضی دریافت زمین رایگان هستند.
2900 نفر متقاضی دریافت زمان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جلسه برگزاری قرعه‌کشی اهدای ۱۱۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان، اظهار کرد: این زمین‌ها دارای مساحت ۱۶۰ تا ۱۷۰ مترمربع هستند و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۹۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۴۰۰ نیز تشکیل پرونده خود را انجام داده‌اند همچنین ۴۰۰ نفر تأیید نهایی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به متراژ زمین‌های اهدا شده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان، افزود: این زمین‌ها دارای مساحت ۱۶۰ تا ۱۷۰ مترمربع هستند و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس قانون پرداخت هزینه آماده‌سازی زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برعهده متقاضیان است البته جهت رفاه حال افراد پرداخت این هزینه به صورت قسطی طی هشت سال انجام خواهد شد.

مقصودی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده مرحله دوم قرعه‌کشی جهت واگذاری زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ظرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۰:۵۱

19 Jul 2023