۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۵۴۵۸۷
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز واگذاری زمین‌های رایگان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین رایگان در استان انجام شد.
آغاز واگذاری زمین‌های رایگان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز حسینعلی مقصودی افزود: در طرح جوانی جمعیت تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۴۲۰ نفر پایش و واجد شرایط اعلام شده‌اند.


وی افزود: بر این اساس در گام نخست ۱۱۰ قطعه زمین رایگان به طور قرعه‌کشی به متقاضیان دارای شرایط اهدا شد؛ این افراد می‌توانند از امروز فرایند ساخت و ساز را آغاز کنند و از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.


مقصودی گفت: طبق قرعه‌کشی ۵۶ قطعه در شهر بروجن، ۲۱ قطعه در شهر سامان، هشت قطعه در شهر هفشجان، هفت قطعه در شهر فرخشهر، پنج قطعه در شهر گهرو، سه قطعه در شهر شلمزار، چهار قطعه در شهر یانچشمه و در شهر‌های نقنه و یانچشمه هر کدام سه قطعه قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌شود، یادآور شد: با این وجود طبق قانون، هزینه آماده‌سازی زمین‌ها از متقاضیان دریافت می‌شود و این هزینه‌ها برای بهبود رفاه خانواده‌ها به مدت هشت سال تقسیط می‌شود و پس از تسویه کامل، سند رسمی زمین به نام فرد متقاضی زده می‌شود.

مقصودی گفت: متراژ این زمین‌ها بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ متر است و ارزش این قطعه زمین‌ها نباید بیشتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شود چرا که در غیر این صورت این زمین‌ها باید بین ۲ متقاضی تقسیم شود.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۵:۰۵

18 Jul 2023