۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۵۴۵۶۳
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

حوزه تجارت نباید در دست تعدادی خاص باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: نباید برای کارآفرینی و تجارت محدودیت ایجاد کرد، تمامی افراد واجد شرایط می‌تواند وارد حوزه بازرگانی و تجارت شوند، حوزه تجارت نباید در دست تعداد خاص باشد.
حوزه تجارت نباید در دست تعدادی خاص باشد
به گزارش جهانبین نیوز شهرام زارع صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در راستای تحقق شعار سال گام بر می‌دارد، اظهار کرد: برنامه‌های بلند‌مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های اقتصادی در استان در اتاق بازرگانی در حال تدوین است، در همین راستا کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی نیز فعال شده و به‌دنبال تقویت پژوهش و آموزش در حوزه‌های اقتصادی نیز هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید برای کارآفرینی و تجارت محدودیت ایجاد کرد، افزود: تمامی افراد واجد شرایط می‌تواند وارد حوزه بازرگانی و تجارت شوند، حوزه تجارت نباید در دست تعداد خاص باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: تورم، عدم ثبات نرخ ارز، مشکلات صادرات و واردات و بیکاری از جمله مشکلات موجود است.

زارع با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی همراه با دولت است، گفت: خوشبختانه در 40 روز اخیر شاهد یک ثبات نسبی در بازار ارز بودیم، دولت توان کنترل نرخ ارز را دارد، کاهش تورم و بیکاری با ثبات در بازار ارز پدید می‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات سیاسی موجود برای تعاملات بین‌المللی تجار و صادرکنندگان، بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی و هزینه‌های بالای تجارت مشکلات بسیاری را پدید آورده است، مراودات مالی باوجود تحریم‌ها کار دشواری است، اگر تحریم‌ها برداشته شود، این استان می‌تواند یکی از صادرکنندگان برتر در کشور باشد.

وی در پایان یادآور شد: در دوماه گذشته تعداد کارت‌های بازرگانی چهارمحال و بختیاری از 386 عدد به 554 افزایش پیدا کرد که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۰:۵۱

15 Jul 2023