۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۴۸۲
شهید عباس چراغي:

بميران و اگر نمی‌توانی بمير/ پیامی به مستضعفین دنیا

از كساني كه سد راه خدا می‌شوند در هر لباسي كه باشند؛ چه در لباس منافقين خلق و چه در لباس عرب (عراقي) چه در لباس مقدس روحانيت همه را بميران و اگر نمی‌توانی بمير!
بميران و اگر نمی‌توانی بمير/ پیامی به مستضعفین دنیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید عباس چراغی فرزند رجبعلی بیستم فروردین 1343 در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و یازدهم فروردین 1365 در فاو عراق به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الموت فی الحیاتکم مفهورین و الحیات فی الموتکم طاهرین
مرگ در حیات ذلت‌بار شماست و حیات شما در مرگ عزت است. قرآن کریم
 
باسلام و درود بر پیامبر خدا محمد (ص) و سلام بر مهدی صاحب زمان (عج) و سلام بر نایب برحقش امام خمینی روح خدا و سلام و درود بر ملت مسلمان و قهرمان ایران آری شهادت است که مرز حق و باطل را مشخص می‌کند و این راهی است که باید طی گردد و این راهی است که باید مثل علی (ع) و حسین (ع) شهید باشد با پیام و خونش.
 
ای مستضعفین دنیا در هرکجا که هستید بمیرانید و اگر نمی‌توانید؛ بمیرید. فقط تنها سخن من این است قبل از اینکه مرگ تو را در بستر بگیرد، به استقبال آن برو که باافتخار تا می‌توانی بمیران از مشرکین، از کسانی که سد راه خدا می‌شوند در هر لباسی که باشند؛ چه در لباس منافقین خلق و چه در لباس عرب (عراقی) چه در لباس مقدس روحانیت همه را بمیران و اگر نمی‌توانی بمیر.
 
ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است راستی چه زیبا می‌گوید این حسین زمان پیر جماران، مردمی که شهادت را طالب‌اند پیروزند و نمونه‌اش را ما در جبهه‌ها روشن و واضح دیده‌ایم. پدران عزیز و مادران عزیز برادران و خواهران عزیزم من از میان شما رفتم ولی بعد از شهادتم یک پیام‌دارم این است که هیچ‌گونه ناراحتی نداشته باشید و چون زینب همچون کوه استوار باشید.

چند کلام باهم شهری‌هایم و هم‌کیشانم دارم که ای مسلمانان از قالب هادی و دنیایی بیرون آیید و به قوانین عالیه اسلام عمل کنید. بیشتر اسلام و انقلاب و ولایت‌فقیه را یاری کنید که این‌یک نعمت الهی است. جمهوری اسلامی را حفظ کنید امام را دعا کنید و قدرش را بدانید؛ و دیگر اینکه راهی که من رفتم با آگاهی کامل خودم بوده و چون اسلام را درخطر دیدم دیگر به خود این اجازه را ندادم که من زنده بمانم ولی دینم پایمال شود، خون حسین (ع) پایمال شود و برای حفظ اسلام و یاری امام امت خمینی بت‌شکن بود. پس امیدوارم مقبول درگاه خداوند قرار بگیرم.
 
 در پایان امیدوارم خداوند متعال انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل گرداند. از شما برادران و خواهران و پدران و مادران می‌خواهم که وحدت خود را حفظ کنید و با پشتیبانی خود از امام و روحانیت شیعه سیلی بر دهان تمام تجاوزگران دنیا بزنید. ما پیروزیم بر تمام کفار چه شرقی باشد و چه غربی.
 
تنها خواهش من این است که ای عزیزانم در تمام دعاها، شرکت کنید و عاجزانه و حقیرانه می‌خواهم که اگر هر حقی برگردن من دارند حلال کنند. اگر خدایی نکرده باکسی بدرفتاری کردم امیدوارم مرا ببخشد تا من آمرزیده شوم. البته شهید خیلی اجر عظیم دارد مثلاً به گفته استاد شهید مطهری شهدا شمع محفل بشریت هستند. امام فرمود: هر شهادتی ملت را به هدف نهایی نزدیک‌تر می‌کند. آیت‌الله صدوقی شهید محراب فرمود که مرغابی را از آب می‌ترسانند ما ان‌شاءالله با نیروی غیبی بر دشمن پیروز خواهیم شد.
 
 سخن کوتاهی با پدر و مادرم ای پدرومادر عزیزم البته خداوند باید از شما تشکر کند چون در طی 18 سال فرزندی را بزرگ کردید و او را طوری پرورش دادی که حاضر بود درراه خداوند جهاد کند. از شما حلالیت می‌طلبم اگر کار اشتباهی کرده‌ام اگر خوبی یا بدی از من دیدید حلال کنید؛ و شما برادرانی که در اینجا هستید از شما هم حلالیت می‌طلبم برادران و خواهران عزیز به ریسمان خداوند چنگ بزنید و متفرق نشوید قرآن کریم.
 
اگر که زیاد نوشتم و سرتان را بدرد آوردم مرا ببخشید و دعایتان را یادتان نرود خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
 
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
خداوند به شما برادران و خواهران توفیق جلیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۴۳

20 Jun 2024