:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مدیران باید فرصت خدمت‌گذاری به مردم را غنیمت بشمارند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۵۴۴۷۲
امام جمعه موقت شهرکرد:

مدیران باید فرصت خدمت‌گذاری به مردم را غنیمت بشمارند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مدیران باید فرصت خدمت‌گذاری به مردم در هر شرایطی را غنیمت بشمارند، اخلاص و دوری از اشرافی‌گری را در خدمات خود به کار بگیرند.  
مدیران باید فرصت خدمت‌گذاری به مردم را غنیمت بشمارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امام‌جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید غدیرخم‌ به همه مؤمنان، اظهار کرد: امامین انقلاب اسلامی بر اساس مکتب علوی کشور را اداره و اندیشه‌های امت اسلامی ایران و جهان را مدیریت کرده‌اند، رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است و از اعیاد بزرگ به‌حساب می‌آید چراکه هدف از عید غدیر معرفی مسئله امامت است‌.

وی افزود: در همین راستا با افزایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب و اسلام خوارتر می‌شوند. همه ما باید تلاش کنیم مسئله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود، لذا عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی بیان کرد: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود در جامعه قرار دهیم و در طریق مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و دستورات آن بزرگواران گام برداریم، اگر همه شیعیان اخلاق، رفتار، مکتب، مذهب و رأی و اندیشه امیرالمؤمنین علی (ع) و اهل‌بیت را معیار کارهای خود قرار دهند‌ به انحراف دچار نمی‌شوند‌ و اگر خلاف این عمل کنند دچار تزویر خواهند شد‌.

وی ابراز کرد: افراد اگر بر محور امامت و ولایت‌ حرکت کنند روزبه‌روز افتخاراتشان بیشتر، فخر و بزرگی‌شان والاتر و دشمنانشان حقیر‌تر‌ خواهند شد‌.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی بیان کرد: سعادت و خوشبختی روزی امتی‌ می‌شود که تمامی مسائل را به دامان امیرالمؤمنین و فاطمه زهرا گره بزند‌.

وی افزود: همچنین رفتار اجتماعی، حجاب و سبک زندگی باید الگو گرفته از اهل‌بیت و حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) باشد‌.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌ افزود: اگر به حماسه‌هایی مختلف در تاریخ‌ انقلاب اسلامی بنگریم‌ زنان و مردان بزرگی‌ ظهور کرده‌اند که موجب فخر و مباهات وطن خویش بودند‌.

وی با اشاره به‌ضرورت خدمت به مردم، گفت: مدیران باید فرصت خدمت گذاری به مردم در هر شرایطی را غنیمت بشمارند و اخلاص، دوری از اشرافی گری و اخلاص را در خدمات خود به کار بگیرند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی اظهار کرد: گویاترین تعبیر در خصوص ادا نشدن حق واقعه غدیر را امیرالمؤمنین (ع) در خطبه سوم نهج‌البلاغه موسوم به خطبه شقشقیه فرمودند که بر طبق مضمون آن، حضرت قائل‌اند که ردای خلافت را ابوبکر بر تن کرد درحالی‌که می‌دانست جایگاه من برای خلافت جایگاهی بود که خداوند مقدر فرمود و آن‌چنان بود که سیل رحمت و نعمت از سوی من به جامعه سرازیر شود. 

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه معمولاً همزمان با عید سعید غدیر مراسم ملبس شدن طلاب به لباس روحانیت در حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، افزود: باید تأکید کنم که طلاب نیازمند تشویق مردم هستند و لذا وظیفه‌داریم نقش واقعی این سربازان امام زمان(عج) را خوب بشناسیم و آنان را در مسیری که قرار دارند تا می‌توانیم تشویق و ترغیب کنیم. 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی افزود: حرکت جامعه بر محور امام باعث جلوگیری از انحراف است، جامعه‌ای که مکتب و مذهب امیرالمؤمنین‌(ع) را معیار قرار ندهد، دچار بلاهای افراط‌وتفریط می‌شود. وی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: جشن عید غدیر در چهارمحال و بختیاری بسیار زیبا و باشکوه برگزار شد.
 
فاطمی تأکید کرد: اُمید است جشن بزرگ عید غدیر در سال‌های آینده هم باشکوه بیشتری برپا و برگزار شود.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۴۴:۳۰

7 Jul 2023