۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۵۴۴۵۸
رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری: 

بی‌ثباتی قوانین و مقرارت کشور باعث عدم برنامه‌ریزی بلندمدت از سوی تولیدکنندگان می‌شود 

رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بی‌ثباتی بسیاری از قوانین و مقرارت کشور باعث می‌شود که تولیدکننده و واحدهای تولیدی و صنعتی نتوانند برنامه‌ریزی بلندمدت برای کار خود داشته باشند.
بی‌ثباتی قوانین و مقرارت کشور باعث عدم برنامه‌ریزی بلندمدت از سوی تولیدکنندگان می‌شود 
به گزارش جهانبین نیوز شهرام زارع ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لازم‌الاجرا است.

وی افزود: مشکل یا چالشی که در صنعت به وجود می‌آید در کمیسیون‌ها و کمیته‌های کارشناسی مختلف مطرح و بررسی می‌شود و سپس در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار و دعوت مدیران مربوطه بررسی و درخصوص مشکلات نتیجه‌گیری می‌شود.

رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با پنجره واحدی که راه‌اندازی شد تسهیل در بروکراسی سخت صدور کارت بازرگانی صورت گرفت.

زارع عنوان کرد: ۵۵۰ کارت بازرگانی در حال حاضر در استان صادر شده و این رقم تا انتهای سال به یک هزار کارت بازرگانی می‌رسد برنامه‌ریزی شده تا یک هزار تاجر در استان پرورش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تجارت یک حوزه بسیار گسترده در چهارمحال و بختیاری است و هر روز مشکلات جدیدی در این حوزه ایجاد می‌شود که ناشی از شرایط اقتصادی کشور، قوانین و مقررات است.

رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بی‌ثباتی بسیاری از قوانین و مقرارت کشور باعث می‌شود که تولیدکننده و واحدهای تولیدی و صنعتی نتوانند برنامه‌ریزی بلندمدت برای کار خود داشته باشند.

زارع بیان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری به دلایل ذکر شده به تعطیلی کشیده شدند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۲:۰۷

5 Jul 2023