۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۵۴۴۲۹
شهید حجت‌الله آقابابا نقنه:

من تربیت‌شده مکتب حسینم

توای خواهر ایرانی چون زینب باش و مانند زینب عمل کن که پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانی.
من تربیت‌شده مکتب حسینم
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید حجت‌الله آقابابا فرزند هیبت الله پنجم مرداد 1339 در روستای نقنه از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و کارمند بهداری بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دوم خرداد 1361 براثر اصابت ترکش در خرمشهر به شهادت رسید. او که از قیام عاشورا الگو گرفته بود توصیه‌هایی در وصیت‌نامه خود به شرح ذیل دارد.

(بسم‌الله الرحمن الرحيم)
«الذين آمنوا يقاتلون فى سبيل الله والذين كفروا يقاتلون فى سبيل الطاغوت فقاتلوا اولياء الشيطان ان كيد الشيطان كان ضعيفا»(سوره  نساء آيه 76) 

اهل ايمان درراه خدا و کافران درراه شيطان جهاد می‌کنند پس شما مؤمنان با دوستان شيطان بجنگید و از آن‌ها هيچ بيم و اندیشه مكنيد كه فكر و سیاست شيطان بسيار سست و ضعف است.

(ملتى كه شهادت براى او سعادت است پيروزاست)  (امام خمينى)
هان اى حسين (ع) من اگر در روز عاشورا نبودم به نداى تو پاسخ‌گویم ولى امروز در كربلاى ايران به نداى تو لبيك گفته و سینه‌ام را سپر كرده و از آرمان تو دفاع می‌کنم همچنان به‌سوی تو پيش می‌آیم تا مرا همانند سربازان خودسرم را در آغوش گرفته و آرزوى من جوان را برآورده كنى.  

هان اى حسين (ع) من يك جوان ايرانى هستم كه در  مكتب تو آموزش‌دیده‌ام و همچنان مسير را طى كرده تا به شهادت رسيدم و هر جا او را ديدم به استقبال او رفتم و همانند تو زير بار ظلم نرفتم و شهادت را بر زندگى ننگين ترجيح دادم.

وتوای خدای من همانطوريكه سخنانم را قبلاً با حسين (ع) شنيدن  من يكى از سربازان حسين (ع) هستم و چيزى‌ نداشتم كه براى تو هديه بياورم ولى تنها يك بدن آلوده به گناه همراه آورده‌ام.

اى خداى من آيا بدنى كه براى رضاى تو بر زمین‌خورده و خون از رگ‌های اين بدن درراه تو به زمين ريخته شده آيا اين بدن را هم در آتش می‌سوزانی؟ آيا بدنى كه خود را در برابر گلوله‌های دشمنان تو قراردادِ و دستی كه سلاح برگرفته و با دشمنان تو به نبرد برخاسته! آيا آن پايى كه به‌فرمان تو در خط مقدم جبهه پیش‌آمده است! آيا  سینه‌ای كه پر از محبت توست در آتش می‌سوزانی؟ ولى تنها من به شما اميدوار هستم و ميدانم كه حركت درراه تو نيكوست و میدانم كه بدنم را نمی‌سوزانی چون‌که فرموده‌ای كه من يار توبه‌کنندگان هستم. وتوای خواهر ایرانی چون زینب باش و مانند زینب عمل کن که پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانی. وتوای برادر جوان ايرانى همچنان با دشمنان اسلام مبارزه كن و در برابر آن‌ها تسليم نشو تا برسى به كاخ سفيد و آن را بر سر کاخ‌نشینان خراب كنى؛ و به دنیا برسان كه من يك جوان ايرانى هستم و در مكتب حسين (ع) درس‌خوانده‌ام وزير بار ظلم نمی‌روم و سازش نمی‌پذیرم. این‌ها هستند كه قرآن‌ها را بر سرنيزه كرده و می‌خواستند سربازان اسلام را فريب دهند. پيامى كه من براى پدر و مادرم دارم اين است كه دست از امام امت و روحانیت اصيل برندارند و کسی در شهادت من گريه نكند همانطوريكه امام حسين (ع)  فرمود: دشمن‌شاد می‌شوید.

پيام من به خواهر مهربانم اين است كه زينبى باشد و در شهادت من گريه نكند و اگر هم گريه كرد براى اسيرى زينب گريه كند. وهمانطوريكه قبلاً گفته بودم راه فرج‌الله را ادامه می‌دهم تا به قافله او برسم پيام من به برادرانم ‌این است ‌كه ‌همانند سربازان‌ على (ع) نگذارند سنگر من خالى بمان دودست از دامان امام امت و روحانیت عزيز برنداريد كه ‌این‌ها نمايندگى‌ از طرف‌ مهدی موعود (عج)  هستند که تا انقلاب مهدى (عج) اين انقلاب را چرخانيده و از سربازان مهدى ثبت‌نام می‌کنند و سعی كنيد همانند من ثبت‌نام به عمل‌آورید و پيام من به همكاران عزيزاينست كه انقلاب را هر چه زودتر در بيمارستان صادر کنید و الا در روز قيامت مسئول هستيد.

 وصیت‌نامه شهيد حجت ا...آقابابائى نقنه 

كارمند مركز پزشكى شهيد مظلوم آيت ا...دكتر بهشتى بروجن.       

انتهای پیام/1030ج                                                     
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۲:۵۶:۳۲

5 Jul 2023