۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۴۳۸۷
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

سربازان بالای 40 سال در چهارمحال و بختیاری برای بهرمندی از معافیت مراجعه کنند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: سربازان با سن بیش از 40 سال در استان می‌توانند با مراجعه به سازمان از تسهیلات طرح معافیت استفاده کنند.
سربازان بالای 40 سال در چهارمحال و بختیاری برای بهرمندی از معافیت مراجعه کنند
عباس مانیان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضاییه است که رسیدگی به جرایم نظامی‌ها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به طرح‌های معافیت سربازی تصریح کرد: بعضا از سمت استان‌ها طرح‌ها و ایده‌هایی مطرح می‌شود و یکسری از طرح‌ها هم از طریق مراجع بالادستی در این زمینه وجود دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این سازمان در استان در سنوات گذشته مبدع طرح بازگشت به سنگر سربازان متواری از خدمت بوده است و به‌صورت پایلوت در این استان برگزار شد، استان‌های دیگر نیز به لحاظ مسئولیتی که داشتند این طرح را اجرا کردند.

مانیان ادامه داد: سربازانی که از مزایای این طرح استفاده و مراجعه کردند خدمت سربازی خود را تمام کرده‌اند، اما درحال حاضر ستاد کل نیروهای مسلح دو طرح را برای سربازانی که سنشان بال رفته است، مطرح کرده است و آغاز شده است.

وی یادآور شد: سربازان دارای سه فرزند و با سن بیش از 40 سال می‌توانند با مراجعه به سازمان از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین سربازان با چهار فرزند با هر سنی می‌توانند مراجعه کنند و از ارفاق‌های قانونی بهرمند شوند و معافیت خود را دنبال کنند.

مانیان افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند با شماره‌های 32244002 و 86-32244285 با سازمان قضایی تماس برقرار کرده و با دفتر ریاست یا دفتر دادستانی موارد را مطرح کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۲:۱۳

28 Jun 2023