۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۴۳۸۴
کارشناس مسائل سیاسی:

رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت‌طلبان منافق را روانه زباله‌دان تاریخ کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت طلبان منافق را به زباله‌دان تاریخ انداخت تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به در آید و با نور هدایت خود، راه را از بیراهه روشن كند.
رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت‌طلبان منافق را روانه زباله‌دان تاریخ کرد
حجت الاسلام موسي سلمانپور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار داشت: شهداي هفت تير با تقديم خون مقدس خود باعث رسوايي بيشتر منافقين وتروريست‌هاي کور دل شدند.

وی تصریح کرد: شهادت شهيد بهشتي و ۷۲ تن از ياران وفادارش يکي از تلخ‌ترين حوادث انقلاب اسلامي است، حادثه‌اي که در آن بسياري از فعالان و دلسوزان نظام توسط منافقان کوردل به درجه رفيع شهادت رسيدند.

حجت الاسلام سلمانپور  هفته قوه قضائيه را يادآور شهادت شهيد مظلوم دکتر بهشتي دانست و افزود : تلاش‌هاي اين شهيد مظلوم در تحقق عدالت هيچگاه از ذهن جويندگان عدالت پاک نمي‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که امام خيمني(ره) فرمودند شهيد بهشتي يک ملت بود ، بايستي درمراسم يادبود شهداي هفت تير سيماي اخلاقي ومجاهدت ها و ابعاد شخصيتي اين شهيد گرانقدر به نسل‌هاي جوان بيشتر معرفي شود.

حجت الاسلام سلمانپور گفت: منافقین به زعم خویش قصد داشتند تا با حذف فیزیكی نیروهای متعهد و شخصیت‌های برجسته انقلاب، حركت رو به جلو و فزاینده ایران اسلامی را با مشكل جدی و اساسی رو به رو كنند اما واقعه هفتم تیر به یك روشنگری بزرگ در تاریخ مجاهدت‌های آزادی بخش و مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد.

وی عنوان کرد: رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت طلبان منافق را به زباله‌دان تاریخ انداخت تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به در آید و با نور هدایت خود، راه را از بیراهه روشن كند.

حجت الاسلام سلمانپور با تأکید بر اینکه حادثه هفتم تیر توسط کسی صورت گرفت که در لباس دوست وارد بدنه نظام شده بود بیان داشت: عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی با چهره نفاق توانسته بود در برخی از پست ها نفوذ کند و حادثه هفتم تیر چهره نفاق را برملا ساخت و نشان داد که باید مراقب تحرکات جریان نفاق بود.

وی تأکید کرد: منافقین در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و حذف شخصیت های برجسته انقلابی بودند که در این میان شهادت شهید بهشتی، ترور شهید مطهری و از میان برداشتن دانشمندان هسته ای تنها بخشی از جنایات گسترده جریان نفاق است.

سلمانپور بیان داشت: البته جنایات جریان نفاق فقط به اوایل انقلاب و در کشور ایران خلاصه نمی شود بلکه امروز مشاهده می کنیم که جریان سلفی و تکفیری به نام اسلام در کشورهای اسلامی چه جنایاتی را مرتکب شده و چهره اسلام را دچار خدشه می کنند.

انتهای پیام/1020ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۶:۱۴

28 Jun 2023